יום שני, 8 בספטמבר 2008

נקבע תאריך למשפט של הסרט "Watchmen"


שופט בית המשפט המחוזי בלוס-אנג'לס גארי אלן פיס קבע כי ב-6 לינואר 2009 יערך המשפט בנוגע לתביעה של 20th Century Fox כנגד האחים וורנר על הזכויות לפתח, להפיק ולהפיץ סרט המבוסס על נובלה הגראפית Watchmen, מאת הכותב אלן מור והאומן דייב גיבונס.

ע"פ דיווחים של האתר Variety השופט קבע את התאריך ביום שלישי האחרון במהלך פגישה בין הפרקליטים, המכינה את הבמה להליכים המשפטיים הבאים. האחים וורנר לא נסוגו מעמדתם בנוגע לתאריך הפתיחה של הסרט בבימויו של זאק סניידר הצפוי לצאת לאקרנים ב-6 למרץ, 2009. לפני כשבועיים השופט פיס דחה את בקשת האחים וורנר לבטל את הניסיון של 20th Century Fox למנוע את ההפקה של הסרט Watchmen, התפתחות שיתכן ויהיו לה השלכות אדירות על האחים וורנר ב-2009.

בחודש פברואר האחרון, 20th Century Fox פתחה במאבק משפטי נגד האחים וורנר על הזכויות לפתח, להפיק ולהפיץ סרט המבוסס על נובלה הגראפית Watchmen. האולפנים הגישו תביעה כנגד האחים וורנר, בטענה שהם אוחזים בזכויות יוצרים בלעדיות וזכויות משפטיות על Watchmen. פוקס טוענים שבין השנים 1986-1990, הם רכשו את כל הזכויות לפתח, להפיק ולהפיץ סרט המבוסס על סדרת הקומיקס בת 12 הגליונות מבית DC Comics, ותסריטים לסרט מאת צ'ארלס מק'קוון וסאם האם.

אין תגובות: