יום שישי, 5 בספטמבר 2008

ניקולאס קייג' וארון ג'ונסון לוהקו לסרט Kick-Ass


ע"פ דיווחים של The Hollywood Reporter השחקנים ניקולאס קייג' ("גוסט ריידר", "שר מלחמה"), ארון ג'ונסון ולינדזי פונסקה ("איך פגשתי את אמא שלכם", "עקרות בית נואשות") צפויים לככב בסרט Kick-Ass בבימויו של מת'יו ווהן, עיבוד לקומיקס של מארק מילר.

ג'ונסון צפוי לגלם את דמותו של דייב ליזווסקי/Kick-Ass, בעוד שפונסקה צפוייה לגלם את דמותה של מושא אהבתו המאמינה שהוא הומוסקסואל. קייג' צפוי לגלם את דמותו של שוטר לשעבר שמנסה להפיל סוחר סמים, בנוסף הוא אימן את ביתו (אותה מגלמת השחקנית קלואי מורץ) להיות נשק קטלני. השחקן כריסטופר מינץ'-פאלאס ("חרמן על הזמן") צורף גם הוא באופן רשמי לסרט, מינץ'-פאלאס צפוי לגלם את דמותו של Red Mist, בנו הזועם בגיל העשרה של מאפיונר שמנסה לחשוף את זהותו של Kick-Ass.

הצילומים צפויים להתחיל בסתיו הקרוב בלונדון ובטורונטו. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, הבמאי מת'יו ווהן (Layer Cake, Stardust) נע קדימה במטרה לביים את הסרט Kick-Ass. השחקנית קלואי מורץ לוהקה כבר לסרט, שאופיו האלים אילץ את אולפני הוליווד לוותר על ההזדמנות לעשות אותו. ווהן, לעומת זאת, כה מאמין בפרוייקט שהוא גייס את הכסף לסרט העצמאי בתקציב של $30 מיליון בעצמו. דמותה של מורץ היא ילדה בת 11 פראית וחוצפנית שמשספת ביריוני פשע עם חרב נינג'ה.

הקומיקס Kick-Ass מאת הכותב מארק מילר והאומן ג'ון רומיטה ג'וניור מספר על נער בן 16 חובב קומיקס מושבע, שמכין לעצמו תחפושת, צובע מחבט בייסבול ויוצא לחפש צרות. הוא מחליט להיות גיבור-העל האמיתי הראשון בעולם. ווהן כתב את העיבוד עם שותפתו לכתיבה ג'יין גולדמן והוא מפיק אותו שותפו ל-Marv Films כריס ת'יקייר.

אין תגובות: