יום שבת, 20 בספטמבר 2008

יוצאים השבוע לאקרניים בארה"ב

LAKEVIEW TERRACE


פטריק ווילסון המצוין ("מלאכים באמריקה", "ילדים קטנים") וקרי וושינגטון ("המלך האחרון של סקוטלנד") מככבים כזוג צעיר העובר לבית החלומות שלהם בפרבר שקט בקליפורניה. לרוע מזלם, מולם גר שוטר אלים שלא ממש מאושר שגבר לבן התחתן עם אשה אפרו-אמריקנית. והופכים למטרה של שכנם .
השוטר הוא סמואל ל. ג'קסון והוא מחליט למרר לזוג את החיים.
אב יחיד קפדני, שוטר במשטרת לוס אנג'לס מינה את עצמו לכלב השמירה של השכונה. הפטרולים הליליים שלו ועיניו הדרוכות מדי מביאים נוחות לכמה, אך הוא הופך למטרד גובר לנשואים הטריים. ההפרעות התמידיות האלו לחייהם הופכות לבסוף לטרגיות כשהזוג מחליט להשיב מלחמה.
את הסרט ביים ניל לביוט, שביים את "האחות בטי" המצוין אבל גם את "איש הקש" הנוראי. נראה איך יצא הסרט הזה.
Trailer / Official Site

IGOR


סרט אנימציה עם טוויסט וקריצה לז'אנר המפלצות הנחמדות והירוקות המוכרות לנו. איגור הוא אסיסטנט פשוט במעבדה שחולם להיות מלך המדענים המרושעים. כדי להגשים את חלומו הוא נאלץ לעמול בשירותו של ד"ר רשע כלשהו, ובינתיים הוא סופג השפלות ממעסיקו ומנסה לעזור לו לזכות ביריד המדע המרושע השנתי והיוקרתי. במאי: אנתוני לאונדיס. שחקנים: ג'ון קיוזאק, ג'יי לנו, סטיב בושמי, ג'ניפר קולידג' ועוד.
Trailer

APPALOOSA


שני שכירי חרב, בגילומם של ויגו מורטנסן ("היסטוריה של אלימות") ואד האריס נשכרים על ידי תושבי עיירה קטנה בכדי שיגנו עליהם מפניו של חוואי אכזר וחסר מצפון בגילומו של ג'רמי איירונס ("אראגון"). כאשר מגיעה דמות נשית לעיירה, בגילומה של רנה זלווגר ("לת'רהדס"), שני הגברים נקלעים לתחרות לא צפויה על ליבה.
על בימוי הסרט עומד מי שמככב גם בסרט, אד האריס.
Trailer

GHOST TOWN


ריקי ג'רווייס, מנהל "המשרד" המקורי וכוכב "ניצבים", מגלם רופא שיניים אנטיפת ובנאדם לא נעים באופן כללי. כאשר הוא נכנס לניתוח ובטעות מת מוות קליני ל-7 דקות, הוא מתעורר עם יכולת חדשה - לראות אנשים מתים. עתה, כל המתים מבקשים את עזרתו בכדי שיפתור להם בעיה אחרונה על מנת שיוכלו לנוח על משכבם בשלום.
Trailer / Official Site

MY BEST FRIENDS GIRL


קייט האדסון, שהשאירה אותנו עם טעם רע מאז "איך להיפטר מבחור ב- 10 ימים", כנראה לא לומדת מטעויות, ומתעקשת לצאת לעוד דייט גרוע. הפעם האקס שלה ינסה לגרום לה להעריך אותו שוב, או משהו כזה. מלבד האדסון, צוות השחקנים מפוצץ בשמות, כמו אלק בולדווין, דיין קוק, ג'ייסון ביגס, וליזי קפלן, אבל אנחנו לא מתרשמים. הבמאי הוא הווארד דויטש. ראו הוזהרתם.
Trailer / Official Site

THE DUCHESS


לקיירה נייטלי היפהפייה יש הזדמנות נוספת לאוסקר שלא הגיע מ"כפרה". נייטלי היא ג'ורג'ינה הדוכסית מדבונשייר, אחת הדמויות המסקרנות מהמאה ה-18, המקבילה התקופתית (וקרובת משפחה), אם תרצו, של הנסיכה דיאנה. מיואשת מן החוקים והאיסורים הנוקשים של התקופה היא מחליטה למרוד והופכת לנציגת המפלגה הליבראלית. במקביל היא מתאהבת בצ'ארלס גריי, שעתיד להיות ראש ממשלת אנגליה, ולראשונה בחייה מגלה מה זאת אהבה.
Trailer / Official Site

BATTLE IN SEATTLE


צוות שחקנים עמוס אבק כוכבים משתתף בסרט "קרב בסיאטל". בין המפורסמים נמצאים שרליז ת'רון, וודי הארלסון, ג'ושוע ג'קסון, אליל הבנות צ'אנינג טייטום מ"סטפ אפ", ריי ליוטה, מישל רודריגז ועוד.
הסרט מבוסס על האירועים האמיתיים בוועידת ארגון הסחר העולמי שהתקיימה בסיאטל ב-1999, ועל מהומת האקטיביסטים רבתי שעוררה. את הסרט ביים השחקן סטיוארט טאונסנד ("מלכת הארורים"), שידוע ביומיום כבן זוגה של שרליז ת'רון.
Trailer / Official Site

אין תגובות: