יום שבת, 20 בספטמבר 2008

למרות הלחצים: רנין נשארת בבית "האח הגדול"


למרות הלחצים שהופעלו עליה, רנין בחרה להמשיך להתנהג בהתאם בבית "האח הגדול". המתמודדת הערבייה בתוכנית תישאר, נכון לעכשיו, בתחרות .

אחרי התלבטויות, משברים ודמעות הודיעה רנין בולוס, המתמודדת הערבייה ב"אח הגדול", כי על אף הלחצים מסביבתה הקרובה היא תמשיך להשתתף בתוכנית.

בולוס, שציינה השבוע את יום הולדתה ה 24, ביקשה לקבל אות חיים מתייסיר, בן זוגה לחיים איתו היא בקשר בתשעת החודשים האחרונים. גם הוא, במקביל, פנה בבקשה להעביר אליה הפתעה לציון יום היווסדה ובמהלך הפרק האחרון הועברו לידיה תמונות משותפות של השניים.

מלבד המחווה הרומנטית, בחר החבר גם להשאיר מסר חד-משמעי בגב התמונה בה ציין כי הוא מבקש ממנה לעזוב את הבית מאחר והשתתפותה ואופי הופעתה פוגעות בכבוד המשפחה ומביישות את קרוביה.

ל-ynet נודע כי לשניים היה סיכום ביניהם שאם תייסיר, כמי שצופה בשידורים, יחוש שהופעתה אינה עומדת בקנה אחד עם הערכים של החברה הערבית, הוא יבקש ממנה לפרוש. יש לציין כי החברה הערבית נוהגת בצניעות בכל הקשור ליחסים שבינו לבינה, לא נהוג לדבר בפומבי על החיים האישיים ועל אחת כמה וכמה על מערכות יחסים בין נשים לגברים שאינן מעוגנות בססטוס של נישואים.

גורם בהפקה העיד כי "לאחר שרנין הבינה כי מטרתו של בן זוגה הוא להוציאה מהבית, היא נכנסה לסערת רגשות וביטאה את תסכולה מכך שהעמיד אותה במצב זה".

מקשת נמסר: "למרות הקשיים, רנין הביעה בפני 'האח הגדול' את רצונה להישאר".
מאת: Ynet

אין תגובות: