יום חמישי, 11 בספטמבר 2008

רשימת הסדרות של עונת הסתיו בטלוויזיה האמריקאית

באופן רשמי עונת הסתיו של הטלוויזיה האמריקאית עלתה לאוויר, קבלו את המדריך המלא לסדרות החדשות והמסקרנות שמבשלים לנו :

90210



כמה עוד אפשר לטחון את הדיבור על הספין אוף לסדרת נעורינו האהובה? מבטיחים לנו קווים דומים ל"בוורלי" של פעם כשהעלילה מסופרת דרך עיניהם של אנני ודיקסון מילס שעוברים עם הוריהם מקנזס למיקוד הזיליונרי וחוטפים הלם תרבות א-לה ברנדון וברנדה. העובדה שאבא שלהם הוא המנהל החדש של ווסט בוורלי לא עוזרת. השוס הגדול הוא כמובן חזרתן של קלי וברנדה האלמותיות וההבטחה להרבה הורמונים משתולללים בין הלוקרים, סקס ותככים לרוב. וכמובן, בלי מיס טיזלי אחת לרפואה.
רשת: CW
תאריך עלייה: 2 בספטמבר


Crusoe


סדרה מלאת אקשן מהזן הקולטוריסטי שהרי היא מבוססת על ספרו של דניאל דפו "רובינזון קרוזו". הרומן המפורסם מקבל מייק-אובר ומגולל את סיפורו של קרוזו (פיליפ ווינצ'סטר הלוהט) ומערכת היחסים הנרקמת בינו לבין אחד הילידים באי אליו הוא מוגלה, אשר שומרת אותו שפוי. על הדרך נתקלים השניים בקניבלים, חיות טרף ובגרמי השמיים האכזריים. "אבודים" הגרסה הקלאסית.
רשת: NBC
תאריך עלייה: 17 באוקטובר


Do not Disturb


במרכז הסדרה הקומית החדשה עומד מלון יוקרה במנהטן אליו נוהרים סלבריטאים בעלי דרישות, כאלה שיודעים שהצוות יעשה עבורם שמיניות באוויר. מאחורי הקלעים, עם זאת, מנהל המלון, ניל, נמצא במסלול התנגשות תמידי מול רונדה, ראש מחלקת משאבי אנוש ואישה בעלת לשון מחודדת במיוחד. הסדרה מספרת גם על עלילותיהם של שאר עובדי המלון שחולמים על עתיד ורוד יותר. בתפקידים הראשיים מופיעים ג'רי אוקונול (כן, הוא היה הילד השמן ב"אני והחבר'ה") שהתחבב על רובנו ב"גולשים בזמן". לצדו, ניסי נאש הקורעת שאולי מוכרת לכם מ"רינו 911".
רשת: FOX
תאריך עלייה: 10 בספטמבר


Eleventh Hour


הפיזיקאי ג'ייקוב הוד (רופוס סוויל), יועץ מיוחד לממשלת ארה"ב, משמש כקו ההגנה האחרון נגד מי שישתמשו בפריצות הדרך המדעיות שלהם לצורכי עשיית רווח מתובל ברשע. הד"ר חוקר פשעי מדע (יש כאלו מסתבר) הקשורים לנושאים כמו התחממות כדור הארץ והתפרצויות של וירוסים קטלניים. כמה אקטואלי. ניסיון זה של רשת CBS מבוסס על מיני סדרה בריטית.
רשת: CBS
תאריך: 9 באוקטובר


The Ex List

בסתיו שעבר הייתה זו "בטיפול" והפעם, הגאווה הציונית שלנו על המסך הקטן בגולה מגיעה עם הגרסה האמריקאית לבייבי של סיגל אבין "האקס המיתולוגי". כאן בארץ אהבנו את טלי שרון אך הייתה תחושה של פספוס, אולי מעבר לים יעשו עם הפורמט חסד. העלילה נשארת נאמנה למקור – בלה, היא אשת עסקים המקבלת טיפ ממגדת עתידות אותה היא פוקדת שאומרת לה שגבר חלומותיה הוא מישהו שכבר נכנס ויצא מחייה ואם לא תמצא אותו בשנה הקרובה, היא תישאר לבד כל שארית חייה. וכך, בכל פרק חוזרת בלה לאקס אחר בתקווה שהוא "האחד".
רשת: CBS
תאריך עלייה: 3 באוקטובר


Fringe

סוכנת ה-FBI אולביה דנהאם מקבלת לידיה חקירת מקרה מוזר של טיסה שנחתה בבוסטון כשכל נוסעיה ואנשי הצוות מתים. לאחר שסוכן אחר, ג'ון סקוטף כמעט נהרג במהלך החקירה, חיפושיה של אולביה אחר רמזים מביאים אותה לד"ר וולטר בישופ - גאון משוגע המאושפז בכפייה. בנו של הד"ר, פיטר, עשוי אף הוא לעזור בפתרון התעלומה. אט אט מתגלה האמת המרה – הטיסה על כל נוסעיה המתים היא רק קצה הקרחון. הבייבי החדש של ג'יי.ג'יי אברהמס שוב מתעסק במטוסים וכבר מעורר המון באזז וציפיות. נראה אם יצליח לו גם הפעם.
רשת: FOX
תאריך עלייה: 9 בספטמבר

True Blood


הסדרה החדשה של HBO פרי עטו של אלן בול .
במרכז הסדרה עומדים ערפדים המבקשים "לצאת מהארון" ולהשתלב בחברה בעקבות המצאתו של דם סינטטי (Tru Blood הוא שם המוצר) הפוטר אותם מהצורך לתקוף בני אדם ולשתות את דמם. ובכל זאת, ישנם ביניהם כאלה שמתעקשים לשמר את הרגליהם הישנים. True Blood מביאה תמהיל של הומור שחור, אלימות וסקס בין ערפדים לבני אדם.
את התפקיד הראשי מאיישת השחקנית אנה פאקווין (שזכתה באוסקר כשהיתה בת 11 בלבד על תפקידה בסרט "הפסנתר") כסוקי סטאקהאוס, מלצרית בעלת יכולת טלפטית, המוצאת את עצמה מוקסמת מערפד אותו היא פוגשת במסעדה. בשעה שיתר תושבי העיירה חוששים מנוכחותו, סוקי מתיידדת עם הערפד, ומתאהבת בו.
רשת: HBO
תאריך עלייה: 9 בספטמבר

Gary-Unmarried

ג'יי מור, אותו אתם מכירים ממיליון ואחד תפקידי משנה ("ג'רי מגוויר" לדוגמה), משחק בסדרה אב שהתגרש לא מזמן וכעת אקסיתו מאורסת למטפל הזוגי שלהם. לנו זה נשמע כמו הכלאה לא מוצלחת של "ריימונד", "שני גברים וחצי" והסדרה הנוראית הזו של ג'ים בלושי שמשודרת באישון לילה בשידורים חוזרים.
רשת: CBS
תאריך עלייה: 24 בספטמבר


Kath & Kim


האמריקאים חזקים בלמחזר העונה. הפעם מדובר ברימייק לקומדיה אוסטרלית מצליחה על אישה לא מתפקדת מהפרברים ובתה. מולי שאנון מגלמת גרושה בת ארבעים ומשהו המחפשת רומן חדש, בעוד בתה, אותה מגלמת סלמה בלייר, היא נסיכה מפונקת שעדיין מתמודדת עם גירושיה שלה. שחקניות מצוינות כבר יש, כעת צריך לבדוק איך עובר החומר האוסטרלי את המכס האמריקאי.
רשת: NBC
תאריך עלייה: 9 באוקטובר


Knight Rider


טרנד הרימיייקים הבא עלינו לטובה מביא עימו גם חידוש לסדרת הלהיט הקאלטית "אביר על גלגלים". קצין הצבא בדימוס מייק טרייסר מגויס להגן על KITT - מחשב אולטרא-אינטליגנטי במסווה של פורד מוסטנג אלגנטית - מפני "הרעים" שרצחו את ממציאו. ג'סטין ברונינג בתפקיד הראשי ומסתמן כאחד מחתיכי העונה. האם יוכל להשתחל לנעליו של דיוויד הסלהוף שמזוהה באופן מוחלט עם התפקיד? ימים יגידו. בהוליווד אגב, מהמרים שלא.
רשת: NBC
תאריך עלייה: 24 בספטמבר


Life on Mars


"החיים על מאדים" המוצלחת של ה-BBC שודרה גם אצלנו ואין ויכוח על איכותה של הדרמ-קומדי המתובלת באקשן משטרתי בפדלפון. נקווה בשביל רשת ABC שהם לא יהרסו את הקסם. סאם טיילור הוא בלש משטרה המתעורר בשנת 1973 לאחר שעבר תאונת דרכים קטלנית. סאם ממשיך לתפקד כשוטר אך נאלץ לתפקד בלי אף אחד מחידושי המאה ה-21 הדיגיטליים אליהם הוא רגיל. ואם זה לא מספיק, הבוס שלו, ג'ין האנט, הוא שוטר מהזן הישן שמסרב לכופף את החוקים, גם כשזה מתבקש. האם סאם בתרדמת או שכל מה שרואים הצופים אכן קורה? ג'ייסון אומארה בתפקיד הראשי ואנחנו מהמרים שמדובר בווינר.
רשת: ABC
תאריך: 9 באוקטובר

The Mentalist

בלש משטרת קליפורניה, פטריק ג'יין, ידוע לשמצה בשל אישיותו הססגונית כמו גם בשל עברו כמדיום מזויף. אך אלו לא משנים את העובדה שהוא בעל רקורד מופלא בפתירת תעלומות סבוכות בעזרת כוחות בלתי מוסברים ומסתוריים. הבוסית שלו, הסוכנת תרזה ליסבון, לא מתה על שיטותיו השנויות במחלוקת אך השניים, ביחד עם שאר עמיתיהם, לוחמים בפשע, אורי גלר סטייל. היוצרים מאחורי הסדרה אחראים ל"רומא" ו"תיקים באפלה", בתפקיד הראשי משחק סיימון בייקר החתיך ("השטן לובשת פראדה") ולמרות ששוטרים עם כוחות על-חושיים זה הכי 2006, כל המרכיבים נראים מבטיחים.
רשת: CBS
תאריך עלייה: 23 בספטמבר


My Own Worst Enemy

טרנד כוכבי הקולנוע המחפשים להשיב לעצמם את התהילה דרך המסך הקטן נמשך. כריסטיאן סלייטר משחק בדרמה הסוריאליסטית אודות גבר בעל שתי זהויות: האחת, הנרי ספיבי, איש משפחה העובד כיועץ ארגוני והשניה שייכת לאדוארד אולברייט, סוכן חשאי הדובר 13 שפות ומאומן לרצוח עם שיניו. אף אחת מהזהויות אינה מודעת לקיומה של האחרת עד אשר החיץ הפסיכולוגי שביניהן קורס ומכניס את הגיבור שלנו לסחרור מסוכן. הגרסה המודרנית הזו ל"ד"ר ג'קיל ומר הייד", היא ללא ספק אחד הפרויקטים המסקרנים ברשימה ולכריסטיאן סלייטר שמור מקום חם בלב שלי עוד מימי "רדיו חזק".
רשת: NBC
תאריך עלייה: 13 באוקטובר

Privileged


מייגן סמית' היא בוגרת אוניברסיטת ייל היוקרתית ועיתונאית בשאיפה שמוצאת את עצמה מפוטרת מעבודתה ככתבת בצהובון והופכת למורה (פלוס מגורים). לרוז וסייג', שתי טינאייג'ריות מפונקות ונכדותיה של ראש אימפריית קוסמטיקה. מייגן מסונוורת מחייה החדשים והנוצצים בפאלם ביץ' ולא שמה לב שחברה הטוב ביותר, צ'רלי, מאוהב בה בסתר.
רשת: CW
תאריך עלייה: 9 בספטמבר

Surviving Suburbia
משפחת סטיברס נהנית מחיים שקטים בפרברים עד ששכניהם החדשים מגיעים לאזור ומגישים תביעה נגד הגינה החורגת של הסטיברסים. אם זה לא מספיק, בת השכנים הצעירה והלוהטת מסיחה את דעתו של מר סטיברס אותו מגלם בוב סאגט הלוא הוא דני מ"צער גידול בנות". הוא היה אבא מעצבן אז ואין לנו ספק שדבר לא השתנה. גם לקימי גיבלר הוא עשה עיניים.
רשת: CW
תאריך עלייה: 2 בנובמבר

Worst Week


עורך מגזין בידור בשם סאם בריגס מנסה באופן נואש לשכנע את הורי ארוסתו שחתונתם הקרובה היא דבר חיובי, על אף התינוק שבדרך. לא עוזרת העובדה שבכל פעם שהוא מנסה להרשים את החותנים לעתיד דברים משתבשים בצורה נוראית ומביכה. מדובר (שוב) באדפטציה לקומדיה בריטית. בלי כוכבים מוכרים ועם באזז אפסי, קשה לראות לאן תלך הסדרה.
רשת: CBS
תאריך עלייה: 22 בספטמבר

אין תגובות: