יום שבת, 20 בספטמבר 2008

בקרוב: סרט שלישי של "מכסחי השדים"


הרולד ראמיס, שכיכב בשני הסרטים הראשונים והשתתף בכתיבתם, סיפר לעיתון אמריקני כי הפרויקט נכנס לשלבי ביצוע עם כותבי "המשרד" האמריקנית כתסריטאים .

אם לא הספיקו לכם הקאמבקים הסוערים של "אינדיאנה ג'ונס" ו"רמבו" ואלה המתוכננים של "צוות לעניין" ו"רובוקופ", הנה מגיעות מהוליווד עוד חדשות מעוררות התרגשות ונוסטלגיה: בשעה טובה ומוצלחת, "מכסחי השדים 3" נכנס לשלבי עבודה ראשוניים.

הרולד ראמיס, שכיכב בשני הסרטים הראשונים בסדרה הקלאסית ולקח חלק בכתיבתם, סיפר ל"הרולד טריביון" האמריקני כי הסרט השלישי נכנס לשלבי ביצוע. על-פי הדיווח, אולפני "קולומביה" שכרו לצורך כתיבת התסריט את ג'ין סטופינסקי ולי אייזנברג, שכתבו לגרסה האמריקנית של "המשרד" וכתבו עם ראמיס את התסריט ל"Year One", קומדיה בכיכובו של ג'ק בלאק שצפוייה לצאת לאקרנים בקיץ הבא.

מי שעשוי לקחת חלק בהפקה, על פי ה"טריביון", הוא המפיק ג'אד אפאטו ("בתול בן 40", "הדייט שתקע אותי"), מה שמרמז על כך שיתכן שגם כוכביו הקבועים (סת' רוגן וחבריו) ישתתפו בסרט. לצידם, צפויים לקחת חלק גם הכוכבים הוותיקים - ראמיס, דן אקרויד, ארני האדסון ואולי אפילו ביל מוריי.

הסרט הראשון של "מכסחי השדים", אותו ביים איוון רייטמן (אביו של ג'ייסון רייטמן, במאי "ג'ונו"), יצא ב-1984, ובעקבותיו הגיע "מכסחי השדים 2" ב-1989.

אין תגובות: