יום חמישי, 4 בספטמבר 2008

"האח הגדול": המודח הראשון הוחזר


לאחר התייעצות עם חברת ההפקה העולמית הוחלט להחזיר את בוריס שנידרובסקי שהודח, זאת לאחר שהתברר כי המתמודדת מיקי לוין זכתה למספר קולות זהה של דיירי הבית, אך למרות זאת לא הועמדה להצבעת הקהל בבית.

מבוכה בפרק ההדחה הראשון של תוכנית המציאות החדשה של ערוץ 2 האח הגדול: מתמודד התוכנית בוריס שנידרובסקי, הוחזר לבית אחרי שהודח אמש, זאת בעקבות בדיקת nrg מעריב שהעלתה כי הפקת התוכנית העמידה אותו להדחה ביחד עם יוסי בובליל למרות שגם המתמודדת מיקי לוין זכתה לאותו מספר קולות של הדחה. בעקבות התקלה, הכסף יוחזר למי ששלח אס.אמ.אס.

ביום שלישי, שודר הפרק הראשון מאז שנכנסו הדיירים אל הבית ובמהלכו נתבקש כל מתמודד לבחור שני מתמודדים אשר לדעתו צריכים לעזוב את הבית כבר לאחר יום אחד. בתום הבחירה הודיעו מנחי התוכנית, ארז טל ואסי עזר, כי שני המתמודדים אשר קיבלו הכי הרבה קולות, ארבעה במספר, ומועמדים להדחה הם בוריס, אחיו התאום של ליאון, ויוסי בובליל, אביה של המשתתפת עינב.

אלא שלאחר הבדיקה התגלה כי גם המתמודדת מיקי (החברה הכי טובה של מאיה בוסקילה) קיבלה מספר קולות זהה, לאחר שאיתי, קרן, שפרה ואשר בחרו בה לעזוב את הבית. למרות זאת היא לא הועמדה להדחה. המשמעות של הטעות היא גדולה ומשמעותית מאחר וייתכן כי במידה ומיקי היתה מועמדת להדחה, היא זו שהיתה עוזבת את הבית במקומו של בוריס והמשחק כולו היה עשוי להיראות אחרת.

בעקבות הטעות ולאחר פניית nrg מעריב לקשת, בוריס חזר עוד אמש לבית לאחר הודעה רשמית של מנחה התוכנית ארז טל.

מקשת נמסר בתגובה כי בוריס ויוסי היו שני המועמדים הראשונים שקיבלו שוויון של ארבעה קולות ומיקי הייתה השלישית ונספרה רק לאחר מכן. לאחר התייעצות של ההפקה הישראלית עם בעלת הפורמט, חברת אנדימול העולמית, הוחלט שבמקרה כזה של שוויון יש להחזיר את הדייר לבית ובתוכנית הבאה תהיה הדחה מחודשת של כל המשתתפים שקיבלו הכי הרבה קולות.

מקור הידיעה: NRG

אין תגובות: