יום ראשון, 14 בספטמבר 2008

יוצאים השבוע לאקרניים בארה"ב

RIGHTEOUS KILL


שני ענקי הקולנוע - רוברט דה נירו ואל פצ'ינו, ששיחקו יחד בסרטי המופת "הסנדק 2" ו"היט", מאחדים כוחות כשני בלשי משטרה וותיקים בניו יורק שמוצאים קשר בין רציחות שהתרחשו לאחרונה לבין תיק שהם סגרו כבר לפני שנים. הבמאי הוא ג'ון אבנט, התסריט של ראסל גווירץ ויש גם נציגות ישראלית חזקה בצוות ההפקה: אבי לרנר, דניאל רוזנברג, בועז דוידזון, ואיך לא - לטי גרוברמן.
Official Site / Trailer


BURN AFTER READING


קומדיית ריגול שחורה פרי מוחם המעוות של האחים כהן. אחרי הארץ הקשוחה והאלימה, חוזרים האחים עם אתנחתה קומית. הפעם, מצטרפים אל ג'ורג' קלוני ופרנסס מקדורמנד, גם טילדה סווינטון, ג'ון מלקוביץ' וגולת הכותרת - בראד פיט. הסיפור, הידוע כשולי אצל איתן וג'ואל, עוסק בסוכן בכיר ולא מוצלח במיוחד ב- CIA, שדיסק עמוס בזכרונות מפוברקים על חייו נופל לידי שני בחורים מפוקפקים שמחליטים לעשות מזה כסף.
Official Site / Trailer


THE WOMEN


הבימאית והתסריטאית דיאן אינגליש (מרפי בראון) מביאה אל המסך הגדול את הגרסה שלה לסרט הקלאסי "נשים". מג ראיין מגלמת את האישה שיש לה הכל: קריירה, בעל הורס, בית קטן בערבה, ילדה יפהפיה, וחברות (אנט בנינג, דברה מסינג, אווה מנדז וג'יידה פינקט סמית') איתן היא מבלה בסלון היופי ובקניונים את שעות הפנאי. אבל אז, כמה מפתיע, היא מגלה שבעלה בוגד בה.
Official Site / Trailer


THE FAMILY THAT PREYS


טיילר פרי שובר הקופות, מביים את סרטו השישי לאולפני Lionsgate, כאשר הפעם הוא עצמו משחק בתפקיד מרכזי. העלילה מתארת את סיפורן של שתי משפחות שונות לחלוטין שבעקבות אהבה ועסקים חייהן משתלבים. זהו סרטו הראשון של פרי שיערב גם דמויות לבנות ולא יתמקד בדמויות אפרו-אמריקניות בלבד. שחקנים: קטי בייטס, אלפרה וודארד, טיילר פרי, ועוד.
Official Site / Trailer


אין תגובות: