יום רביעי, 10 בספטמבר 2008

'המטיף' לא יגיע ל-HBO

המעריצים לא יראו את העיבוד של Preacher מאת גארת' אניס וסטיב דילון ב-HBO.

מארק סטיבן ג'ונסון, מי שכתב את הפיילוט והיה צפוי לשמש כמפיק הבכיר של הסדרה, אומר ל-Comics Continuum שהמנהל החדש של רשת הכבלים חשב שהסדרה "הייתה פשוט יותר מדי אפלה, אלימה ושנויה במחלוקת." זה היה עיבוד מאוד נאמן למקור של כמה מהגליונות הראשונים, כמעט מילה במילה," אומר ג'ונסון, שביים את הסרטים Daredevil ו-Ghost Rider. "הם הציעו לי את ההזדמנות לפתח מחדש את הסדרה אבל סרבתי. למדתי כבר את הלקח שלי מניסיונות העבר ואני לא אעשה זאת שוב. אז אני חושש שהפרוייקט מת ב-HBO".

התוכניות לסדרה בת השעה, שהוכרזו בנובמבר 2006, היו חדשות מבורכות עבור המעריצים שאוכזבו כשהניסיון הקודם לעבד את Preacher כסרט קולנוע באורך מלא נזנח. ג'ונסון אומר שישנם מאמצים לתת לסרט ניסיון נוסף, "שמעתי שמישהו נמצא בתהליכים להשיג את הזכויות בכדי להפוך את זה לסרט קולנוע. אני מקווה שזה קורה. אבל אני מקווה שזה יקרה כסדרה של סרטים מפני שסרט אחד לא יכול לעשות צדק."


אין תגובות: