יום ראשון, 21 בספטמבר 2008

האם יהיה "הלבוי 3" ?


גיירמו דל טורו הוא אחד מהבמאים המחוזרים ביותר בהוליווד בימינו, ואנחנו לא יכולים להיות שמחים יותר. הוא הביא לנו שפע של קלאסיקות בשנים האחרונות, כמו "המבוך של פאן" , ושני סרטי "הלבוי" . במיוחד לאחר הסרט "הלבוי 2: צבא הזהב" , צופי קולנוע משתוקקים לסיבוב נוסף עם האדום הגדול. אך למרות השבחים מהמבקרים ומהמעריצים כאחד, לא היה באזז גדול לגבי סרט המשך... והנה הסיבה.

ע"פ דיווחים של האתר Variety, לדל טורו יש הרבה פרוייקטים בקנה. הוא חתם על עסקה של שלוש שנים עם אולפני יוניברסל שבמסגרתה הוא יביים ארבעה סרטים, הכוללים מהדורות מחודשות (רימייקים) של "פרנקנשטיין", "ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד", ו"בית מטבחיים 5". הוא גם חתום על חוזה לביים את הסרט "ההוביט" ואת סרט ההמשך שלו, ויש לו פרוייקט מחמד מזה זמן רב הנמצא בתהליכי הפקה, עיבוד קולנועי של הספר "בהרי הטירוף" מאת ה. פ. לאבקרפט.

זה שבעה סרטים בסה"כ, שבעה סרטים שדל טורו צפוי לביים. אז איך לעזאזל אמור להיות לו זמן לסרט נוסף של הלבוי? "הייתי רוצה לחזור לזיכיון הפעולה כשהשחקן רון פרלמן יגיע לגיל 60, מפני שהוא יגרד את הגיל הזה כשאני אגיע לפרוייקט הזה," אומר דל טורו. רון פרלמן יהיה בן 59 בחודש אפריל הקרוב. ואם ניקח את דבריו של דל טורו באופן מילולי, נשמע שהוא מעוניין לעשות סרט "הלבוי" נוסף במהלך השנתיים הקרובות, מה ששם את הסרט השמיני ברשימה שלו.

אין תגובות: