יום שני, 8 בספטמבר 2008

שמועה: בילי בוב תורנטון יגלם את דמותו של פרדי קרוגר?


סרט חדש בסדרת סרטי האימה "סיוט ברחוב אלם" יעלה לאקרנים כחצי יובל לאחר הקרנת הסרט הראשון בסדרה. העבודה על הסרט נמצאת בשלבים ראשוניים מאוד, אבל מה שבטוח הוא שגם הפעם תככב בו דמותו פרדי קרוגר, רוצח הילדים הסדרתי , אותו יגלם כלל הנראה השחקן בילי בוב תורנטון .

החלה העבודה על הסרט החדש בסדרת סרטי האימה המצליחים "סיום ברחוב אלם" . בינתיים, בודקת חברת ההפקות new line cinema, את האפשרות שאת הסרט החדש יכתוב ווסלי סטריק שכתב את התסריט לסרטים "ארכנופוביה" והסרט "זאב" בכיכובם של ג'ק ניקולסון ומישל פייפר.

הסרט הראשון בסדרה יצא לאקרנים בשת 1984, והחל את סדרת הסרטים המצליחה שמתוכם צמחה דמותו של פרדי קרוגר אותה משחק רוברט אינגלנד. עם השנים הפכה דמותו של פרדי קרוגר לאחת מדמויות הנבלים המוכרות ביותר בתולדות הקולנוע.

עלילות הסרטים מתמקדות בדמותו של קרוגר, רוצח ילדים סדרתי, שנרצח וחזר מן המתים, עם פנים שרופות וכפפת סכינים, בכדי לרדוף ילדים ובני נוער בשנתם, שם הוא גם רוצח אותם.

הסרט החדש בסדרה מתכוון אף להעמיק לתוך חקר חלומות הבלהה בכלל, ולתוך דמותו של קרוגר בפרט. התוכנית היא שהסרט יעלה לאקרנים בשנה הבאה, כחצי יובל לאחר הוצאת הסרט הראשון בסדרה.

כרגע השמועות מצביעות על בילי בוב תורנטון (אשר כיכב ב"סנטה בשקל" ו"קרח דק") שיגלם את דמותו של קרוגר, אם זה נכון או לא, נדע בקרוב.

אין תגובות: