יום ראשון, 24 באוגוסט 2008

"Watchmen" עומד בסכנה עקב המאבק המשפטי בין Fox והאחים וורנר


ניקי פינק מ-Deadline Hollywood מדווחת ששופט פדרלי דחה את בקשת האחים וורנר לבטל את הניסיון של 20th Century Fox למנוע את ההפקה של הסרט Watchmen בבימויו של זאק סניידר, התפתחות שיתכן ויהיו לה השלכות אדירות על האחים וורנר ב-2009.

בחודש פברואר האחרון, 20th Century Fox פתחה במאבק משפטי נגד האחים וורנר על הזכויות לפתח, להפיק ולהפיץ סרט המבוסס על נובלה הגראפית Watchmen, מאת הכותב אלן מור והאומן דייב גיבונס. האולפנים הגישו תביעה כנגד האחים וורנר, בטענה שהם אוחזים בזכויות יוצרים בלעדיות וזכויות משפטיות על Watchmen. פוקס טוענים שבין השנים 1986-1990, הם רכשו את כל הזכויות לפתח, להפיק ולהפיץ סרט המבוסס על סדרת הקומיקס בת 12 הגליונות מבית DC Comics, ותסריטים לסרט מאת צ'ארלס מק'קוון וסאם האם.

האחים וורנר הגישו בקשה לביטול התביעה, ושופט בית המשפט המחוזי גארי אלן פיס דחה את הבקשה ביום שישי האחרון. טרם בוצעה החלטה כלשהי בנוגע לבקשה של פוקס לצו-מניעה לפרוייקט כולו.

הסרט Watchmen בבימויו של זאק סניידר ("300") צפוי לצאת לאקרנים ב-6 למרץ, 2009, בסרט יככבו ג'קי ארל היילי, בילי קרודאפ, מאלין אקרמן, מת'יו גוד, פטריק וילסון, ג'פרי דין מורגן, קרלה גוגינו, סטפאן מק'האטי ומאט פרוור.

אין תגובות: