יום ראשון, 31 באוגוסט 2008

בראד פיט וג'ורג' קלוני בפסטיבל ונציה


השניים הגיעו לפסטיבל ונציה לקדם את סרטם המשותף, "לקרוא ולשרוף", שכתבו וביימו האחים כהן. קלוני ופיט עזרו זה לזה במהלך מסיבת העיתונאים ונחלצו לא פעם משאלות פולשניות במיוחד. "אני הולך להתחתן ולעשות ילד היום", הכריז קלוני אחרי שנשאל מדוע אינו מתחתן .

בראד פיט וג'ורג' קלוני הגיעו לפסטיבל ונציה שנפתח ביום רביעי, כדי לקדם את סרטם של האחים כהן, "לקרוא ולשרוף" , בו הם מככבים יחד בתפקידים הראשיים.

במסיבת העיתונאים שהתקיימה עם הגעתם בחרו אנשי התקשורת האירופאים להתמקד דווקא בחייהם הפרטיים של השניים, בין היתר בצמד התאומים שמחכים לפיט בבית וההרווקות המאוחרת של קלוני. אחת השאלות שנזרקה לאוויר הייתה האם קלוני מתכוון להישאר רווק הולל לנצח.

קלוני בן ה-47 נראה משועשע במיוחד מהשאלה האישית, "הייתי מופתע לשמוע את השאלה הזו. זו למעשה הפעם הראשונה שמישהו שואל אותי האם אני מתכוון להתחתן", התלוצץ קלוני, "בעקבות השאלה הזו אני הולך להתחתן ולעשות ילד היום".

פיט, בן זוגה של אנג'לינה ג'ולי ואב גאה לשישה ילדים, ביניהם צמד התאומים הקטנים נוקס ליאון ווויויאן מרסליין שנולדו לפני כחודש, הציע לחלוק את גידול הילדים עם קלוני והכריז, "יהיו לי שני ילדים נוספים עד השנה הבאה".

הסרט "לקרוא ולשרוף" , הוא סיפור על שני עובדי חדר כושר לא חכמים במיוחד שמסתבכים בהרפתקאה משותפת.

פיט בן ה-44 נראה מזועזע כשעיתונאית ספרדייה התפרצה לקדמת האולם, לבושה במכנסי ספורט אדומים זהים לאלו שלובש פיט בסרט ושאלה את פיט האם יהיה מוכן לעזור לה באימוני הספורט.

"זה רק סרט", הזכיר פיט לעיתונאית.
"האם תרוצו אחריי?" שאלה העיתונאית את פיט וקלוני.
"אני חושב שנרוץ כמה שיותר רחוק ממך", אמר קלוני בגיחוך.

קלוני דאג להציל את חברו משאלות מביכות על חייו האישיים. העיתונאים הרבים לא הרפו מפיט שנשאל אודות הילדים ובת זוגו היפה. קלוני התערב ואמר כי "התאומים בסדר גמור" והוסיף כי הוא ופיט יושבים במרחק רב זה מזה בגלל צו הרחקה מגביל.

כשנשאלה השאלה האם היו מעדיפים לזכות באוסקר או להתאהב באישה איטלקיה במהלך הפסטיבל, קלוני הזהיר את חברו, "אל תענה על זה, בראד".

תגובה 1:

דורה אמר/ה...

ברור שג'ורג' קלוני הוא גבר הורס ומותר לו להישאר רווק ולא להביא ילדים לעולם אף פעם, אבל יש לי חשד שיש פה סיפור כיסוי כמו בהוליווד של פעם כשהיו מסדרים בנות זוג לשחקנים שלא אהבו נשים. כמו רוק הדסון. והסרטים שלו היו הכי גבריים.