יום שישי, 29 באוגוסט 2008

פיטר ג'קסון וגוילרמו דל טורו החלו בהפקת ה"ההוביט"


לאחר שכבש מסכים ברחבי העולם עם טרילוגיית הסרטים המצליחה "שר הטבעות", החל הבמאי פיטר ג'קסון בהכנות לקראת הפקת סרט על פי "ההוביט" של טולקין. היוצרים מתכוונים לשמור על נאמנות גבוהה לספר, ולעבד אותו לשני סרטים שייצאו בתוך שנתיים.

פיטר ג'קסון, במאי סרטי "שר הטבעות" , החל בהכנות להפקת הסרט "הוביט" , על פי הספר שמקדים את סדרת הספרים, שעל פיהם נעשתה טרילוגיית הסרטים המצליחה. ג'קסון יתפקד כמפיק בפועל בעת עשיית הסרט, בעוד את הסרט יביים גוילרמו דל טורו, שביים את הסרטים "הלבוי" ו"המבוך של פאן" .

הספר "ההוביט", נכתב על ידי ג'.ר.ר טולקין, שנים לפני שכתב את טרילוגיית "שר הטבעות". הספר מספר על ההוביט, בילבו באגינס, בעת צעירותו, שחייו השלווים מתהפכים על פיהם ביום בהיר אחד, כשהמכשף גנדלף, משכנע אותו להצטרף אליו ואל חבורת גמדים למסע מרתק. בילבו עתיד לפגוש במסע טרולים, אורקים, בני אנוש, את גולום ואת "טבעת ההיעלמות שלו" וכן להתעמת עם סמאוג הדרקון.

ג'קסון ודל טורו מתכוונים לשמור על נאמנות גבוהה לטקסט המקורי של טולקין. עקב כך, רבים מהכותבים ומהצוות הטכני שטרחו בהכנת סרטי "שר הטבעות", וצברו ניסיון רב בעבודה עם הטקסטים של טולקין, יגויסו מחדש לשם עשיית סרט זה.

הספר יעובד לשני סרטים שייצאו לאור בזה אחר זה במשך שנתיים, כפי שנעשה בסרטי "שר הטבעות".
כשצילומיהם צפויים להתחיל במקביל לקראת סוף 2009. נכון לרגע זה, הסרט הראשון מתוכנן לצאת ב-2011.

אין תגובות: