יום שישי, 22 באוגוסט 2008

אנג'לינה ג'ולי תככב במותחן בלשי במקום טום קרוז


טום קרוז היה אמור לגלם את תפקיד הסוכן החשאי אדווין איי סולט בסרט חדש בבימויו של פיליפ נויס ("אספן העצמות"), אבל אז הגיעה אנג'לינה ג'ולי והציגה רזומה נכבד של מותחנים בהשתתפותה אשר הצליחו בקופות. בקולומביה החליטו לשכתב את התסריט ללשון נקבה.

המותחן הבלשי "Edwin A. Salt" היה אמור להיות סרט הקאמבק הגדול של טום קרוז, כוכב "משימה בלתי אפשרית" שכבר מורגל בעלילות ריגול ומתח. לפי וריאטי, התפקיד נחטף מידי קרוז על ידי לא אחרת מאשר אנג'לינה ג'ולי, היולדת הטרייה, וכעת משוכתב מחדש על ידי צוות התסריטאים.

ג'ולי עדיין לא חתמה רשמית על הסכם להשתתפותה בסרט, אך השינויים נעשים במהירות כדי שצילומי הסרט יחלו ברגע שג'ולי תצטרף לפרויקט באופן רשמי. פיליפ נויס, במאי "אספן העצמות", יביים גם את הפרויקט הקולנועי הזה, שמגולל את סיפרו של סוכן חשאי או סוכנת במקרה של ג'ולי, אשר מואשם בריגול לטובת הרוסים.

קרוז, יחד עם שחקנים בולטים נוספים, קיווה להשתתף בפרויקט, אבל אחרי שהרעיון שקרוז יגלם את הסוכן ירד מהפרק, הוחלט כי המועמדת המתאימה ביותר היא ג'ולי. שיקול זה גרם לאנשי קולומביה למהר ולשכתב את התסריט.

שיקולי הבחירה בג'ולי לא נובעים רק מכישורי המשחק שלה. לג'ולי היסטוריה של הצלחה בקופות, עם מותחנים כמו "מר וגברת סמית" שגרף יותר מ-186 מיליון דולרים בקופות ועד סרטה האחרון, "מבוקש" שגרף 132 מיליון דולר.


ג'ולי צפויה לככב גם באדפטציה הקולנועית לספרו של איין רנד "Atlas Shrugg". מסתמן שג'ולי תשתתף בשני הסרטים, עוד לא ברור כעת באיזה סדר.

מנגד, גם לטום קרוז מחכה תפקיד, בעוד הבאז סביב תפקידו האחרון בסרט Tropic Thunder של בן סטילר על פנייתו אל עבר קומדיות בעיצומו, קרוז בונה על תפקיד גדול יותר בז'אנר, הפעם ב- "Food Fight" קומדיה על שף ניו יורקי שבעל כורחו נאלץ לבשל בקפיטריה של בית ספר. קרוז צפוי לגלם את השף.

אין תגובות: