יום שישי, 8 באוגוסט 2008

השחקן מורגן פרימן שוחרר מבית החולים


שחקן הקולנוע האמריקני שוחרר מבית החולים בממפיס, שם אושפז מאז שנפצע בתאונת דרכים בתחילת השבוע. מבית החולים לא נמסר מידע לגבי מצבו הבריאותי

שחקן הקולנוע האמריקני, מורגן פרימן, שוחרר אתמול (ה') מבית החולים בממפיס, בו אושפז מאז תאונת הדרכים בה היה מעורב בלילה שבין ראשון לשני.

השחקן בן ה-71 סבל משברים במרפק וביד ומפגיעה בכתף. בהודעה שנמסרה מטעם בית החולים, לא צויין מה מצבו הבריאותי של השחקן, נכון לעכשיו. היום נודע גם כי פרימן ואשתו השניה, מירנה קולי-לי, עומדים להתגרש אחרי 24 שנות נישואים.

מורגן פרימן נחשב לאחד השחקנים המובילים של הקולנוע האמריקני העכשווי. פרימן, יליד ממפיס, החל את דרכו על במת התיאטרון ומשם המשיך לטלוויזיה ובתחילת שנות ה-70 גם אל מסך הקולנוע עם תפקידים בהפקות קלאסיות של "יוליוס קיסר" ו"קורנליוס". את המועמדות הראשונה שלו לפרס האוסקר גרף בזכות תפקידו בסרט "עיתונות שחורה" (1987). שנתיים אחר כך הפתיע שוב עם מועמדות לפסלון המוזהב בזכות תפקידו בסרט "הנהג של מיס דייזי" ובשנת 1995 זכה במועמדות נוספת, הפעם על תפקידו בסרט "חומות של תקווה". רק עשור מאוחר יותר גרף את האוסקר על תפקידו ב"מיליון דולר בייבי" של קלינט איסטווד.

אין תגובות: