יום שבת, 16 באוגוסט 2008

אנג'לינה ג'ולי תככב בתפקיד "Catwoman" ?


אפילו שעדיין לא התחילו בכלל לעבוד על סרט שלישי בסידרה, זה לא מונע השערות ושמועות על הדמויות שעלולות להופיע בגות'האם בפעם נוספת.

ע"פ דיווחים של האתר New York Daily News ישנה שמועה שאנג'לינה ג'ולי תככב בתפקיד "Catwoman" (אשת החתול).

ג'ולי נוימר השחקנית שככיבה בסדרה של "אשת החתול" המקורית משנות ה-60, אמרה למקור שאנג'לינה מאוד מעוניית וחושקת בתפקיד של אשת החתול, והיא מוסיפה ואומרת: "חבר מתעשיית הקולנע אמר לי שהיא עשוייה לחקור על התפקיד,

השמועה הזאת מתווספת לשמועות הנוספות שאנחנו שומעים בימים האחרונים: ג'וני דפ בתפקיד "איש החידות", פיליפ סימור הופמן בתפקיד "הפינגווין" .
אבל עדיין לא ברור אילו נבלים יככבו בסרט השלישי, איש החידות הפינגווין או אשת החתול ... הכל יכול להיות ועדיין אלה רק שמועות.

דייויד גוייר, אשר עזר בכתיבת התסריט ל Batman Begins ופיתוח העלילה לסרט The Dark Knight, הציע שהרעים בסרט הבא לא יהיו בעלי שמות גדולים או מוכרים, "אין שום סיבה שנצטרך להשתמש באותם 3 או 4 שמות שכולם מכירים," אומר גוייר. "כלומר, לבאטמן יש מגוון רחב של אויבים. אנחנו בהחלט לא רוצים להשתמש באותן דמויות שראינו בסרטים הקודמים."

MTV שאלו מספר יוצרי קומיקס ומפיקים, מי הם חושבים שצריך להופיע בסרט השלישי של באטמן. לדוגמא, העורך של DC Comics, דן דידיו הציע שפרופסור הוגו סטריינג' יופיע. הוא הוסיף לומר, "דמויות כמו אשת החתול, איש החידות והוגו סטריינג' מאוד הגיוניים בגלל שהם מתאימים להפסיכולוגיה והפחדים של באטמן.

הג'וקר יוצר תהו ובוהו, דו-פנים מראה את שני הצדדים של באטמן וברוס ווין, ואיך באטמן מצא בכך את השקט שלו.
באטמן מחפש תשובות ולאיש החידות יש שאלות. באטמן אימפולסיבי ואשת החתול סקסואלית. כולם ישחקו טוב אחד מול השני ורק יעזרו לבנות את הגיבור."

סטיב ניילס, היוצר של "30 יום ללילה" אומר, "אני אשמח לראות את אשת החתול מאשר את הפינגווין. לא בתור פרוצה ובהחלט לא כמו בגירסא של טים ברטון אשר חתולים שליקקו אותה החזיקו אותה לחיים. אלא יותר את הגירסא של אדם היוגס, זה מאוד מציאותי. בכלל אני אוהב את הרעיון של לשנות קצת את הנבלים במיוחד בשביל הסרט."


"אשת החתול בגירסתו של אדם היוגס, הרבה יותר מציאותית מאשת החתול של טים ברטון"

אין תגובות: