יום שבת, 30 באוגוסט 2008

אהרון סורקין במגעים להפיק סרט על מקימי ה"פייסבוק"


מפיק העל אהרון סורקין, כותב תסריט הוליוודי על סיפורם של מארק צוקרברג וחבריו שהקימו את "פייסבוק" והפכו לזיליונרים .
לשם כך הוא פתח קבוצה חדשה ברשת החברתית דרכה הוא יבצע תחקיר לסרט החדש שהוא כותב על ייסודה של פייסבוק .

למפיק העל, אהרון סורקין, עומדים להתווסף המון חברים בפייסבוק בעתיד הקרוב. סורקין, אחד הכותבים והיוצרים הפורים ביותר בהוליווד, נמצא במגעים מתקמים להרים סרט שיעסוק בחייהם של מקימי הפייסבוק, הרשת החברתית הוירטואלית האולטרא פופולרית.
סורקין סיפר לראשונה על הפרויקט המתהווה בפרופיל הפייסבוק הפרטי והחדש שלו. כמה סימבולי.

"אני יודע שיש כמה אנשים שמשתמשים בפייסבוק תחת שמי ואני חושב שזה מחמיא יותר מאשר מפיד", כתב סורקין. "אבל הפעם זה אני באמת. אני לא יודע איך אני יכול להוכיח את זה. אבל אני שבע. זה אני. חשבתי שתהיה זו הכנה טובה לכתיבת התסריט, אז החלטתי לפתוח פרופיל"

פרסום סורקין ביקש מציבור הגולשים בפייסבוק לשלוח לו סיפורים שונים הקשורים לחוויותיהם ברשת החברתית. פייסבוק, נוסדה על ידי מארק צוקרברג בזמן לימודיו בהרווארד ביחד עם חבריו דסטין מוסקוביץ' וכריס יוז. בתחילה, חברות באתר הייתה מוגבלת לתלמידי הארוורד, אחר כך לסטודנטים באוניברסיטאות המובילות בארה"ב ולבסוף, כמו שכולנו יודעים,
נפתחה הרשת בפני כל מי שמעוניין וכיום היא בעלת יותר מ-100 מיליון משתמשים.

סורקין, אם לא ידעתם, אחראי לסדרות כמו "הבית הלבן" ועל הסרטים שכתב נמנים: "בחורים טובים", "הנשיא מאוהב" "ומלחמתו של צ'רלי ווילסון".

אין תגובות: