יום שלישי, 19 באוגוסט 2008

לוח השידורים החדש של ’רשת’ לעונת הסתיו


’שבוע סוף’ עם אורי גוטליב, עפר שכטר ועידן אלתרמן תחליף את ’צחוק מעבודה’; ’אין בעיה’ עם רועי לוי תשודר אחריה; פעמיים בשבוע תשדר רשת גירסה ישראלית לריאליטי הסקסי ’פרדייז הוטל’.

’רשת’ מקדימה את לוח שידורי הסתיו ומעלה כבר בחודש ספטמבר שתי תוכניות פריים טיים חדשות, תוכנית הריאליטי ’מפרץ האהבה’ ותוכנית הבידור והסאטירה ’שבוע סוף’.

’שבוע סוף’ תמלא את המשבצת היוקרתית של ערבי שישי מחודש ספטמבר, במקום ’צחוק מעבודה’ המסיימת עונה.

ל- ICE נודע כי ב’רשת’ מעוניינים בעונה נוספת של תוכנית הבידור בהובלת שלום אסייג.
גם ’שבוע סוף’ תכלול נבחרת בדרנים הכוללת את אורי גוטליב, עפר שכטר, עידן אלתרמן, רותם אבוהב, שני כהן (’דני הוליווד’,’רק בישראל’), קובי פרג’ (’הפיג’מות’) ודוד קיגלר (’הרצועה’), שיגיבו על האירועים האקטואליים של השבוע בזווית הומוריסטית.

על הפקת התוכנית, שתשודר כאמור בערבי שישי, אמון יואב גרוס.

’מפרץ האהבה’ הינה תוכנית ריאליטי רומנטית חדשה המבוססת על "פרדייז הוטל" האמריקאית שתשודר פעמיים בשבוע בשעות הפריים, טרם נקבע באילו ימים.

התוכנית בהנחיית אילנית לוי, תעקוב אחר המתרחש בבית קיט יוקרתי על חוף ים, בו יתחרו אחד עשר צעירים וצעירות, המטרה היא להימנע מהדחה ולהישאר במפרץ ככל יכולתם בזוגת, ועל הדרך לכבוש את בני המין השני. וכמבון הזוג האחרון שישאר יזכה בפרס כספי גדול.
חברת הפקה: ריאליטי.

בהמשך ספטמבר תעלה ’אין בעיה’ עם רועי לוי, תוכנית בידור המשלבת בין מופע חי בפני קהל למערכונים דוקומנטריים ומוקיומנטריים, וכל זאת על מנת ’לפתור’ את הבעיות והשאלות שמציגים בפני לוי קהל הצופים במועדון. בעזרתם של אורחים (גורי אלפי, שי אביבי ואחרים) וצוות קבוע הכולל את דניאלה וירצר, זוהר ליבה, רודי סעדה וגיא לואל הוא יוצא לחפש תשובות ולגבש עצות בדרכו הייחודית.
התכנית תשודר בשישי לאחר ’זה המצב’. חברת הפקה: שמיים תוכן והפקות.

’החיים זה לא הכל’ חוזרת בעונת השידורים החדשה לעונה שביעית בה גדי (אבי קושניר) נקרע בין גרושתו דפנה (ענת וקסמן) לחברתו מיכל (ליליאן ברטו). דפנה לעומתו בפריחה רומנטית חסרת תקנה, מפלרטטת עם כל גברי העיר. בין מאהביה המזדמנים: שרון אלכסנדר, גיל פרנק, אייל שכטר , אלי גורנשטיין ועוד רבים. גם בעונה הנוכחית מוצאים עצמם בסופו של דבר גדי ודפנה זה בזרועות זו והשאלה ’האם יחזרו ?’ מרחפת באוויר.

חברת הפקה: JCS

עוד בלוח השידורים החדש - סדרת התחקירים ’מכורים לאדרנלין’, שכבר הספיקה ברגע האחרון לזכות במגישה חדשה - ענת גורן שהחליפה את אברי גלעד. הסדרה בת שמונת הפרקים עוסקת בריגושים של האדם במאה ה-21, המרדף אחריהם והדרכים להשיגם. בין הנושאים בהם יתמקדו פרקי הסדרה: חיי הזוהר והבמה, סקס, הימורים ואקסטרים ספורט.

חברת הפקה: טושוט.

כזכור, תלווה ’רשת’ את נבחרת ישראל בכדורגל בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2010, שיחל כבר בעוד שבועיים (ש’, 6.9) במפגש באיצטדיון ר"ג מול נבחרת שוייץ וימשך כעבור ארבעה ימים (ד’, 10.9) במשחק חוץ של נבחרת ישראל מול נבחרת מולדובה.


מקור הידיעה: ICE

אין תגובות: