יום שישי, 22 באוגוסט 2008

יוצאים השבוע לאקרניים בארה"ב

- Death Race -


רימייק לסרט בידיוני משנת 1975,הסרט מתרחש בגרסא עתידית של אמריקה. אסיר (ג'ייסון סטאת'ם) אשר נשלח לכלא משום שרצח את אישתו. היה אמור לעזוב את הכלא כעוד שבועות בודדים. מאולץ ע"י מנהל הכלא (ג'ואן אלן) להתחרות במירוץ מכוניות אכזרי וקטלני, יחד עם שאר האסירים. המנהלת. דווקא בחרה בסטאת'ם מכוון ששמעה עליו שהוא נהג טוב ושהיה לו עבר טוב בנהיגה. בהתחלה סטאת'ם לא רצה להישתתף במירוץ. אך בסופו של דבר הסכים. המנהלת נותנת לכול האסירים אשר ישתתפו במירוף שיחרור מוקדם מהכלא. סטאת'ם בכלא נעזר בהרבה אנשים ותיקים, שעזרו לו ונתנו לו מכונית מעולה להתחרות עימה; המוסטנג וי-8 פאסטבאק.
את הסרט ביים פול ו.ס. אנדרסון, אשר ביים את "האוייב שבפנים" ו"הנוסע השמיני נגד הטורף".
Official Site / Trailer

--------

- The Rocker -

"הרוקר" מספר את סיפורו של מוזיקאי כושל המקבל הזדמנות שנייה לתהילה.
רוברט "פיש" פישמן (ריין ווילסון) הוא מתופף רוק מסור להפליא ורב תשוקה לעבודתו, המנגן בלהקת המטאל משנות ה-80 "Vesuvius" וחי את חיי הרוקנ'רול עד שהוא מוצא את עצמו מפוטר מהלהקה. 20 שנה לאחר שפנטזיות כוכב הרוק שלו נהרסו, בדיוק כשפיש וויתר על כל תקווה אפשרית, הוא שומע שלהקת הרוק בתיכון של אחיינו - ".A.D.D" שמם - מחפשים מתופף חדש. למרות שהם לא נלהבים לקבלו ללהקה, הם מצרפים אותו ונותנים לו הזדמנות לדרוש חזרה את מעמד אל הרוק שהוא תמיד חשב שמגיע לו, כשבדרך הוא לוקח את הלהקה הצעירה למסע שלא ישכחו.
פיטר קטנאו ("לאקי ברייק") ביים. וואלאס וולודרסקי ("שיגעון של בנות") ומאיה פורבס ("נישואים פתוחים") כתבו את התסריט.
Official Site / Trailer

---------

- The House Bunny -

שלי דרלינגטון (אנה פאריס, "מת לצעוק") היא שפנפנת פלייבוי המלמדת חבורת נערות קולג' מרובעות על המין השני – ומגלה שמה שבאמת מעניין גברים זה מה שנמצא מבפנים. שלי חייה חיים חסרי דאגות עד שמתחרה שלה גורמת לה להיזרק מאחוזת פלייבוי. הגורל מוביל אותה לבנות מהאחווה של זתא-אלפא-זתא. אם הן לא יצליחו למצוא מועמדות חדשות אחווה, שבע הנערות של זתא יאבדו את בית האחווה לבנות הערמומיות של פיי לוטה מו. על מנת להשלים את משימתן, על שלי ללמד אותן על גברים ומייק-אפ; ובאותו הזמן על שלי ללמוד מה שיש לנערות להציע – אינדיבידואליות. השילוב ביניהן מוביל את הבנות להפסיק להעמיד פנים ופשוט להתחיל להיות עצמן.
Official Site / Trailer

---------

- The Longshots -

קומדית ספורט, בכיכובו של השחקן אייס קיוב, מסופר על מאמן פוטבול, המאמן את בתו בכדי להשתתף בקבוצתו.
Official Site / Trailer

---------

- Hamlet 2 -

מורה לדרמה בתיכון מדרבנת את תלמידיה לכתוב המשך לסיפור המלט.
Official Site / Trailer

---------

- Mister Foe -

זוכה פרס פסטיבל "ברלין" ופסטיבל "אדינבורו" :
האלאם פו, צעיר סקוטי מנסה לגלות את האמת מאחורי מותה המסתורי של אמו, במקום זה הוא מוצא את עצמו במסע חיפוש אחרי האהבה על גגות אדינבורו. האלאם, המעביר את רוב זמנו בהצצה לשכנים כשהם עושים אהבה, מנסה לחקור אם אמו המנוחה הטביעה את עצמה או אם משהו דחף אותה ? אמו החורגת היא החשודה המרכזית מבחינתו. כשפורצת מחלוקת עם אביו ומריבה עם אמו החורגת הוא בורח מטירת המשפחה ומגיע לאדינבורו. שם הוא פוגש את קיית הדומה דמיון מפתיע לאמו. האלאם מתחיל לעקוב אחריה בעודו גר על גגות העיר. רגע לפני שהוא עומד לעשות טעות נוראית ניתנת להאלאם ההזדמנות להתבגר. האם יצליח?
הסרט יצא במקור ב-2007 באנגליה ועכשיו הוא יוצא בהפצה רחבה, בסרט מככב הכוכב האנגלי ג'יימי בל (השחקן מ"בילי אליוט" וכיכב גם השנה בסרט "ג'אמפר" .
Official Site / Trailer

אין תגובות: