יום שני, 25 באוגוסט 2008

ג'וליה רוברטס מפיקה?


אחרי תקופה של כמה שנים בהן היא נעלמה לנו מהעיניים והקדישה את כל הזמן לגידול הילדים ג'וליה רוברטס חוזרת, ובגדול. לאחרונה ראינו אותה לצדו של טום הנקס בדרמה "מלחמתו של צ'ארלי וילסון" ובימים אלו היא עובדת על לפחות ארבעה פרויקטים חדשים.

רוברטס החליטה להרחיב את תחומי ההתעסקות שלה ולאחרונה הפכה גם למפיקה. זוכת האוסקר בת ה- 40 תפיק את הסרט "פרחי החממה" (תרגום חופשי ל- Hothouse Flowers) המבוסס על ספר שכתבה מרגוט ברווין. רוברטס גם ליהקה את עצמה לתפקיד הראשי.

הסרט מספר את סיפורה של גרושה טרייה, אשת קריירה במשרד פרסום מצליח שלא מרוצה מהחיים שלה ומחליטה לשנות אותם לחלוטין.
נכון לכתיבת שורות אלו עדיין לא נבחר במאי והתסריט עדיין לא נכתב אבל רוברטס מקווה מאד שהקהל יוכל לראות את הסרט כבר בשנה הבאה סמוך לתאריך יציאת הספר.

רוברטס גם הפיקה לאחרונה את הסרט Kit Kittredge: An American Girl המספר את סיפורן של ילדות הגדלות בתקופת השפל בארצות הברית. בסרט משחקת אביגייל ברסלין ("מיס סאנשיין הקטנה") ג'ואן קיוזק וסטנלי טוצ'י ("השטן לובשת פרדה").

את רוברטס נראה בחודש הבא בדרמה העצמאית "לחזור בקיץ" (השם העברי של Fireflies in the Garden) המספר את סיפורה של משפחה שנאלצת להתמודד עם אובדן אישי. בסרט היא משחקת לצידם של וילם דפו ("ספיידרמן"), אמילי ווטסון ("לשבור את הגלים"), יואן גראפד ("ארבעת המופלאים") והיידן פנטייר ("גיבורים").

בימים אלו מתחילה מתכוננת רוברטס לצילומי הסרט Duplicity, סרטו החדש של טוני גילרוי שמועמד לפרס האוסקר השנה על בימוי "מייקל קלייטון". בסרט, שעוסק בעולמם של מרגלים תעשייתים, חוזרת רוברטס לשתף פעולה עם קלייב אואן אתו שחקה ב"קרוב יותר".

תגובה 1:

Maya Cohen אמר/ה...

כיף שג'וליה חוזרת אלינו כמפיקה וכשחקנית בסרטים, אני מאוד אוהבת לראות אותה על המסך ולשמוע עליה.