יום ראשון, 31 באוגוסט 2008

טום קרוז פותח דף חדש בקריירה


השחקן הותיק מנסה להשיב לעצמו את התהילה הקולנועית דרך סדרה של פרויקטים שאינם מאפיינים את קרוז. בין היתר, תפקיד משנה קטנטן ב"רעם טרופי", שיתוף פעולה עם סם ריימי בהפקת גרסה קולנועית לקומיקס "סליפר" והקומדיה “Food Fight” שמפיקים אולפני יוניברסל .

טום קרוז סיפח לעצמו עניין חדש בחיים, לצד הסיינטולוגיה וקפיצה על ספות בתוכניות אירוח. הכוכב החל להתעניין בספרי קומיקס ומעוניין להפוך חלק מהם לסרטים.
יחד עם יוצר הסרטים סאם ריימי, מתכנן השחקן להפיק, בשיתוף עם וורנר ברוס, גרסה קולנועית לקומיקס "סליפר" . כמו כן, ייתכן וקרוז יככב בהפקה אותה יפיק ריימי עם שותפו לחברת ההפקות סטאר רוד.

"סליפר" נכתב על ידי אד ברובייקר ואוייר על ידי שון פיליפס בין השנים 2003-2005, העלילה עוקבת אחרי סוכן שמפגש עם ממצאים חייזרים גורם לו להיות אדיש לכאב. סוכנות ריגול מפעילה אותו כסוכן חשאי בארגון רשע ובה הוא גם מתאהב בסוכנת, מיס מיזרי שמה.

קרוז הוא אחד הבעלים של סוכנות יונייטד ארטיסטס, אשר איבדה בשבוע שעבר את אחת מהשותפות הגדולות של קרוז בעבודה, פאולה ווינשטיין, שהחליטה להגיש את התפטרותה. עם זאת, קרוז הצהיר שאינו מחויב אך ורק ליונייטד ארטיסט.

סרטו הבא של קרוז יהיה המותחן "Tourist" , זאת לאחר שסיים את צילומי הסרט "ואלקירי" בו הוא מגלם את קלאוס ואן סטאפנברג האנטי-נאצי. בנוסף, כיכב קרוז השנה בסרט "Lions for lambs" אשר נחשב לכישלון קופתי צורם.

"סליפר" יהיה הפרוייקט השלישי אליו נקשר שמו של קרוז בשבועיים האחרונים. לצד הסרט "Tourist" הביע קרוז עניין גם בקומדיה שמפיקים אולפני יוניברסל, "Food Fight" . בנוסף, קיבל קרוז שבחים רבים בשבוע שעבר על תפקידו כאיל ההון גרוסמן בקומדיה של בן סטילר, "רעם טרופי" .

אין תגובות: