יום שישי, 22 באוגוסט 2008

"הוואי 5-0" בסדרה חדשה בקרוב


סדרת המשטרה המצליחה, ששודרה בין השנים 1968-1980, חוזרת בהפקה חדשה של CBS. הרעיון החל אצל המפיק בפועל של הסדרה "מוחות קרימינלים", אד ברנרו, שהוא גם מעריץ מושבע של הסדרה הידועה .

בימים אלו שוקד אד ברנרו על כתיבת הפרויקט חדש שייקרא: "הוואי 5-0, 0.2" . כפי הנראה, הסדרה החדשה תשמר את בסיס העלילה של הסדרה המקורית, העוסקת ביחידת המשטרה במדינת הוואי, אשר מטפלת בפשעים השונים במדינה. בסדרה החדשה תופיע דמותו של השוטר הקשוח כריס מקגארת', שהוא כביכול בנו של סטיב מקגארת', השוטר הקשוח מהסדרה המקורית.

ברנרו עצמו אומר, שהוא אינו מנסה להמציא את הסדרה לגמרי מחדש, ושהוא מעוניין לשמר כמה שאפשר מהסדרה המקורית. בתוך זאת הוא בודק אפשרות לעשות גרסא מוזיקלית מודרנית יותר למוזיקת הפתיחה המפורסמת, משהו שיזכיר את החידוש של מוזיקת הפתיחה מהסדרה "משימה בלתי אפשרית", שעברה מקצה שינויים בסרטי טום קרוז על פי אותה סדרה.

כך גם הסדרה עצמה, שאולי תשמר כמה אלמנטים מהמבנה המקורי שלה, תתאים את עצמה לסדרות משטרה מודרניות, שמשלבות בתוכן מתח, דרמה ואפקטים מתקדמים, כמו סדרות CSI המופקות גם הן על ידי CBS. אך יחד עם זאת, ברנרו מרגיע בהודיעו שהוא ישמר את משפט הסגירה שחזר על עצמו בפרקי הסדרה: "תעצור אותם דנו!".
מאת: NRG

אין תגובות: