יום שבת, 23 באוגוסט 2008

"האח הגדול" בקרוב באוויר


תוכנית הריאליטי "האח הגדול" ששודרה לראשונה בהולנד ב-1999 ומאז ריצדה על מסכי טלוויזיה רבים ברחבי העולם, עולה לשידור בקרוב בישראל, בהנחיית ארז טל ואסי עזר .

בצל מותו הטראגי של כוכב הריאליטי יוגב ברזילי, תעלה בקרוב זכיינית ערוץ 2 קשת את תוכנית הריאליטי השנויה במחלוקת "האח הגדול".

במסגרת התוכנית עוברת קבוצה של מתמודדים לגור יחד בבית משותף ובבידוד מוחלט לתקופה של 99 יום. החיים בבית מתנהלים כבועה, כיקום מקביל. המתמודדים מנותקים ממה שעובר על בני משפחתם, ממה שקורה במדינה ובעיקר - מהזהות הציבורית שנוצרת להם במהלך שידור התוכנית. כל הנעשה בבית מתועד על ידי מצלמות רבות שממוקמות בבית, ואינן חשופות לעיניי המתמודדים.

המתמודדים, מצדם, חשופים לעדשות המצלמה כל הזמן, 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. במקביל לשידורים בטלוויזיה, ניתן יהיה לראות בכל זמן ובשידור חי, מה נעשה בבית באמצעות אתר אינטרנט מיוחד.

בימים אלה מתקיימים הליהוקים לתוכנית שינחו במשותף ארז טל ואסי עזר. תפקידו של עזר יהיה בעיקר לדאוג לקריינות הפרובוקטיבית יותר. "האח הגדול" הוא פורמט הטלוויזיה ששודר בפריים-טיים במספר המדינות הרב ביותר. התוכנית הראשונה שודרה בהולנד ב-1999 והפורמט הפך במהרה ללהיט ענק בלמעלה מ-70 מדינות בהן: ארה"ב, אנגליה, אוסטרליה, גרמניה, אלבניה, פינלנד, צרפת ובקרוב גם בישראל.

"האח הגדול" בגרסה הישראלית צפויה להיות מתקדמת יותר, משוכללת יותר - ואולי גם שערורייתית יותר.

אין תגובות: