יום שבת, 16 באוגוסט 2008

בראד פיט מצטרף רישמית לצוות של “Inglorious Bastard”


יהיה מעניין על הסט של הסרט הבא מבית היוצר של הבמאי עטור התהילה, קוונטין טרנטינו ("להרוג את ביל", "ספרות זולה"). בראד פיט ישחק חייל יהודי-אמריקני בסרט Inglorious Bastards, שמתאר התנגדות יהודית לנאצים בצרפת.

בראד פיט ישחק בסרטו החדש הבא של קוונטין טרנטינו "Inglorious Bastards" ("נבלים בלא תהילה").

סרטו של טרנטינו מתאר יחידה של חיילים יהודים-אמריקנים, המנסה לזרוע אימה בקרב תושבי הרייך השלישי בזמן מלחמת העולם השנייה. פיט יגלם את סגן אלדו ריינה, ראש קבוצת ההתנגדות היהודית.

ריינה, הדמות שיגלם פיט, הוא אמריקני דרומי מרדן, שמוטל עליו להוביל שמונה יהודים אמריקנים ולבצע שמות בחלקיה הכבושים בידי הנאצים של צרפת. דמותו של פיט, כפי הנראה, תתנהג כפורע חוק חסר פשרות, בסגנון ג'ולס ווינפילדס, שגילם סמואל ל. ג'קסון בסרטו המפורסם של טרנטינו "ספרות זולה".

בציטוט מוקדם מהתסריט אומר ריינה: "אנחנו נעשה דבר אחד ודבר אחד בלבד, וזה להרוג נאצים". ריינה וחבריו אכן עושים זאת בסרט, ככל הנראה באכזריות חסרת פשרות.

מפיק הסרט, לאורנס בנדר, טוען שהחיבור בין פיט וטרנטינו, שמעולם לא עבדו ביחד ביחסים של שחקן-במאי, יפיק תוצאות מעניינות מאד. "עצם חיבורם ייצור אתגר שאחד יציב לשני, מה שיעזור ליצור משהו מיוחד", כך לפי דברי המפיק.

פיט עצמו ייאלץ לתמרן בין צילומי סרט זה בגרמניה, לבין צילומי הסרט "The Fighter" - דרמת אגרוף חדשה בכיכובו.
הסרט צפוי לצאת לאקרנים במאי בשנה הבאה, לקראת טקס "קאן" .

הצעות לתפקיד בצוות השחקנים בסרט נשלחו גם לליאונרדו די קאפריו, אבל כנראה שזה לא יקרה והוא לא יצטרף, זה דווקא יכל להיות מעניין.


אין תגובות: