יום ראשון, 31 באוגוסט 2008

פוסטר בינלאומי לסרט "Transporter 3"

האתר Filmz.ru פירסם את הפוסטר הבינלאומי לסרט "Transporter 3"

ג'ייסון סטאת'אם הקשוח חוזר בחלק 3 בסרטי המשלח, אותו ביים הבמאי אוליבר מגטון .
לוק בסון מפיק בפעם השלישית, וכן, גם אנחנו מחכים שהקולנוען הצרפתי יחזור לעצמו כשנדמה שמאז "ליאון" לא הוציא תחת ידיו אף סרט ראוי.

בסרט יככב גם השחקן רוברט נפר ('היטמן' , השחקן מהסדרה 'נמלטים') .

פרנק הוא נהג שליחויות, אבל לא מהזן שתצפו לפגוש. כיוצא סיירת מובחרת, פרנק מקבל על עצמו להעביר חבילות מסוכנות מבלי לשאול שאלות, ולהגן עליהן בכל מחיר. זה מה שנקרא תודעת שירות. הפעם, הסרט מתרחש בפריז וממשיך את מסורת מרדפי המכוניות המוטרפים.

הסרט יצא לאקרנים ב-26 לנובמבר 2008 .

Disaster Movie - כנראה שהוא באמת אסון של סרט


כנראה שהשם של הסרט "Disaster Movie" מאוד מעיד על הסרט, כי הוא באמת נחשב לאסון של סרט לפי הדירוג שהוא קיבל.

זהו עוד סרט בסדרת סרטי ה-Movie של זוג היוצרים ג'ייסון פרידברג ואהרון זלצר, אחרי 'מת לדייט', 'Epic Movie' ו'Meet the Spartans'.

השם הרע שהצמד יצר לעצמו היה כל כך אפקטיבי שמיד לאחר שיצא, 'Disaster Movie' כבר דורג ב-IMDb כסרט הגרוע ביותר אי פעם, הוא עומד על ציון 1.2 עם 8,925 קולות נכון לעכשיו.

ההצבעה הזאת היא כנראה ברובה הייפ, ורוב המצביעים כנראה לא ראו את הסרט, אבל זה מעיד על רמת התיעוב שרוחשים הגולשים לכל סרטיהם של פרידברג וזלצר.

יותר מוקדם השנה, סרטה של פאריס הילטון The Hottie and the Nottie היה הגרוע ביותר. להבחר לסרט הגרוע ביותר בכל הזמנים זה הישג לא קל להשגה.

בקרוב: ג'ים קארי ויואן מקרגרו נכנסים לכלא ומתאהבים


הנה ידיעה על הזוג הרומנטי הבא של הוליווד, ג'ים קארי ויואן מקגרגור. קארי ומקגרגור יגלמו זוג אוהבים בקומדיה רומנטית חדשה המבוססת על סיפור אמיתי.

הסרט, "אני אוהב אותך פיליפ מוריס" , המבוסס על ספר באותו שם שיצא בשנת 2003, מגולל את סיפורו של סטיבן ראסל (ג'ים קארי) נוכל שמרמה את כל מי שהוא יכול עד שהוא נתפס.

הוא נשלח לכלא ושם הוא מתאהב בחברו לתא המעצר, פיליפ מוריס (יואן מקגרגור). כאשר מוריס משוחרר מהמעצר מחליט ראסל לעשות כל מה שביכולתו כדי להתאחד עם אהובו.


הסיפור האמיתי הוא חומר מצויין לסרט הוליוודי. ראסל הצליח לברוח מבית הכלא לא פחות מארבע פעמים כשכל פעם הוא מתכנן בריחה מתוחכמת יותר וגאונית. בפעם הראשונה הוא שם את ידיו על אחד ממכשירי הקשר של הסוהרים ופשוט נופף אתו מרחוק לשומר שהיה אחראי על השער. השומר, שכנראה לא ממש היה שקוע בעבודתו, פשוט לחץ על הזמזם ופתח לו את הדלת.

בפעם אחרת הוא השתמש בטוש ירוק וקצת מיים והפך את בגדי הכלא לחליפת מנתחים כשהוא מצליח לברוח מהכלא במסווה של רופא. בפעם השלישית הוא ביים את מותו, ממחלת האיידס, ויצא מהכלא כשהוא עצמו חתום על תעודת הפטירה (המזוייפת כמובן). בסופו של דבר נעצר ראסל ונשפט ל- 144 שנות מאסר.



את הסרט, בו משתתף גם רודריגו סנטורו (פאולו, בעונה השלישת של "אבודים" והסרט 300), כתבו ומביימים גלן פיקרה וג'ון רקואה שאחראים על סרט המשפחה "כלבים נגד חתולים" ועל הלהיט העצמאי "Bad Santa" שלא הוקרן בארץ.

צילומי הסרט, נערכים בימים אלו ונכון לזמן כתיבת שורות אלו הוא מתוכנן ליציאה, איך לא, בחג האהבה, וולנטיין. קארי הצטרף לצילומים מייד לאחר שיסיים את העבודה על סרטו החדש של רוברט זמקיס (ביוולף), "מזמור לחג המולד", בו הוא מגלם מספר תפקידים. את יואן מקגרגור אנו יכולים לראות בימים אלו לצדו של קולין פארל בסרטו החדש של וודי אלן, "מפגש קסנדרה".

בראד פיט וג'ורג' קלוני בפסטיבל ונציה


השניים הגיעו לפסטיבל ונציה לקדם את סרטם המשותף, "לקרוא ולשרוף", שכתבו וביימו האחים כהן. קלוני ופיט עזרו זה לזה במהלך מסיבת העיתונאים ונחלצו לא פעם משאלות פולשניות במיוחד. "אני הולך להתחתן ולעשות ילד היום", הכריז קלוני אחרי שנשאל מדוע אינו מתחתן .

בראד פיט וג'ורג' קלוני הגיעו לפסטיבל ונציה שנפתח ביום רביעי, כדי לקדם את סרטם של האחים כהן, "לקרוא ולשרוף" , בו הם מככבים יחד בתפקידים הראשיים.

במסיבת העיתונאים שהתקיימה עם הגעתם בחרו אנשי התקשורת האירופאים להתמקד דווקא בחייהם הפרטיים של השניים, בין היתר בצמד התאומים שמחכים לפיט בבית וההרווקות המאוחרת של קלוני. אחת השאלות שנזרקה לאוויר הייתה האם קלוני מתכוון להישאר רווק הולל לנצח.

קלוני בן ה-47 נראה משועשע במיוחד מהשאלה האישית, "הייתי מופתע לשמוע את השאלה הזו. זו למעשה הפעם הראשונה שמישהו שואל אותי האם אני מתכוון להתחתן", התלוצץ קלוני, "בעקבות השאלה הזו אני הולך להתחתן ולעשות ילד היום".

פיט, בן זוגה של אנג'לינה ג'ולי ואב גאה לשישה ילדים, ביניהם צמד התאומים הקטנים נוקס ליאון ווויויאן מרסליין שנולדו לפני כחודש, הציע לחלוק את גידול הילדים עם קלוני והכריז, "יהיו לי שני ילדים נוספים עד השנה הבאה".

הסרט "לקרוא ולשרוף" , הוא סיפור על שני עובדי חדר כושר לא חכמים במיוחד שמסתבכים בהרפתקאה משותפת.

פיט בן ה-44 נראה מזועזע כשעיתונאית ספרדייה התפרצה לקדמת האולם, לבושה במכנסי ספורט אדומים זהים לאלו שלובש פיט בסרט ושאלה את פיט האם יהיה מוכן לעזור לה באימוני הספורט.

"זה רק סרט", הזכיר פיט לעיתונאית.
"האם תרוצו אחריי?" שאלה העיתונאית את פיט וקלוני.
"אני חושב שנרוץ כמה שיותר רחוק ממך", אמר קלוני בגיחוך.

קלוני דאג להציל את חברו משאלות מביכות על חייו האישיים. העיתונאים הרבים לא הרפו מפיט שנשאל אודות הילדים ובת זוגו היפה. קלוני התערב ואמר כי "התאומים בסדר גמור" והוסיף כי הוא ופיט יושבים במרחק רב זה מזה בגלל צו הרחקה מגביל.

כשנשאלה השאלה האם היו מעדיפים לזכות באוסקר או להתאהב באישה איטלקיה במהלך הפסטיבל, קלוני הזהיר את חברו, "אל תענה על זה, בראד".

טום קרוז פותח דף חדש בקריירה


השחקן הותיק מנסה להשיב לעצמו את התהילה הקולנועית דרך סדרה של פרויקטים שאינם מאפיינים את קרוז. בין היתר, תפקיד משנה קטנטן ב"רעם טרופי", שיתוף פעולה עם סם ריימי בהפקת גרסה קולנועית לקומיקס "סליפר" והקומדיה “Food Fight” שמפיקים אולפני יוניברסל .

טום קרוז סיפח לעצמו עניין חדש בחיים, לצד הסיינטולוגיה וקפיצה על ספות בתוכניות אירוח. הכוכב החל להתעניין בספרי קומיקס ומעוניין להפוך חלק מהם לסרטים.
יחד עם יוצר הסרטים סאם ריימי, מתכנן השחקן להפיק, בשיתוף עם וורנר ברוס, גרסה קולנועית לקומיקס "סליפר" . כמו כן, ייתכן וקרוז יככב בהפקה אותה יפיק ריימי עם שותפו לחברת ההפקות סטאר רוד.

"סליפר" נכתב על ידי אד ברובייקר ואוייר על ידי שון פיליפס בין השנים 2003-2005, העלילה עוקבת אחרי סוכן שמפגש עם ממצאים חייזרים גורם לו להיות אדיש לכאב. סוכנות ריגול מפעילה אותו כסוכן חשאי בארגון רשע ובה הוא גם מתאהב בסוכנת, מיס מיזרי שמה.

קרוז הוא אחד הבעלים של סוכנות יונייטד ארטיסטס, אשר איבדה בשבוע שעבר את אחת מהשותפות הגדולות של קרוז בעבודה, פאולה ווינשטיין, שהחליטה להגיש את התפטרותה. עם זאת, קרוז הצהיר שאינו מחויב אך ורק ליונייטד ארטיסט.

סרטו הבא של קרוז יהיה המותחן "Tourist" , זאת לאחר שסיים את צילומי הסרט "ואלקירי" בו הוא מגלם את קלאוס ואן סטאפנברג האנטי-נאצי. בנוסף, כיכב קרוז השנה בסרט "Lions for lambs" אשר נחשב לכישלון קופתי צורם.

"סליפר" יהיה הפרוייקט השלישי אליו נקשר שמו של קרוז בשבועיים האחרונים. לצד הסרט "Tourist" הביע קרוז עניין גם בקומדיה שמפיקים אולפני יוניברסל, "Food Fight" . בנוסף, קיבל קרוז שבחים רבים בשבוע שעבר על תפקידו כאיל ההון גרוסמן בקומדיה של בן סטילר, "רעם טרופי" .

יום שבת, 30 באוגוסט 2008

אהרון סורקין במגעים להפיק סרט על מקימי ה"פייסבוק"


מפיק העל אהרון סורקין, כותב תסריט הוליוודי על סיפורם של מארק צוקרברג וחבריו שהקימו את "פייסבוק" והפכו לזיליונרים .
לשם כך הוא פתח קבוצה חדשה ברשת החברתית דרכה הוא יבצע תחקיר לסרט החדש שהוא כותב על ייסודה של פייסבוק .

למפיק העל, אהרון סורקין, עומדים להתווסף המון חברים בפייסבוק בעתיד הקרוב. סורקין, אחד הכותבים והיוצרים הפורים ביותר בהוליווד, נמצא במגעים מתקמים להרים סרט שיעסוק בחייהם של מקימי הפייסבוק, הרשת החברתית הוירטואלית האולטרא פופולרית.
סורקין סיפר לראשונה על הפרויקט המתהווה בפרופיל הפייסבוק הפרטי והחדש שלו. כמה סימבולי.

"אני יודע שיש כמה אנשים שמשתמשים בפייסבוק תחת שמי ואני חושב שזה מחמיא יותר מאשר מפיד", כתב סורקין. "אבל הפעם זה אני באמת. אני לא יודע איך אני יכול להוכיח את זה. אבל אני שבע. זה אני. חשבתי שתהיה זו הכנה טובה לכתיבת התסריט, אז החלטתי לפתוח פרופיל"

פרסום סורקין ביקש מציבור הגולשים בפייסבוק לשלוח לו סיפורים שונים הקשורים לחוויותיהם ברשת החברתית. פייסבוק, נוסדה על ידי מארק צוקרברג בזמן לימודיו בהרווארד ביחד עם חבריו דסטין מוסקוביץ' וכריס יוז. בתחילה, חברות באתר הייתה מוגבלת לתלמידי הארוורד, אחר כך לסטודנטים באוניברסיטאות המובילות בארה"ב ולבסוף, כמו שכולנו יודעים,
נפתחה הרשת בפני כל מי שמעוניין וכיום היא בעלת יותר מ-100 מיליון משתמשים.

סורקין, אם לא ידעתם, אחראי לסדרות כמו "הבית הלבן" ועל הסרטים שכתב נמנים: "בחורים טובים", "הנשיא מאוהב" "ומלחמתו של צ'רלי ווילסון".

מת'יו קסוויץ במאי הסרט Babylon A.D, יוצא נגד אולפני Fox


''אלימות וטיפשות טהורות. זה נראה כמו פרק גרוע של 24'' - ביקורת קטלנית במיוחד מוטחת ב-'.Babylon A.D', הסרט החדש עם וין דיזל שיוצא בסוף השבוע הזה בארה''ב. הדובר הוא הבמאי של הסרט מת'יו קסוויץ שמאשים בכל את האולפן, כמובן.


בראיון שנתן קסוויץ הוא אמר, "אני מאוד לא מרוצה מהסרט. מעולם לא הייתה לי הזדמנות לצלם אפילו סצינה אחת כמו שהיה כתוב בתסריט או כפי שהייתי רוצה, האולפנים לא כיבדו את התסריט המפיקים היו נוראים, השותפים היו נוראים, כל החוויה הזו הייתה נוראית."

"סרט האקשן מד"ב חווה סידרת צילומים באווירה גרועה, אולפני Fox התערבו בעריכה המקורית", חתכו 15 דקות מהגירסת הבמאי אשר טוען שהמהלך יצר בילבול במהלך הסרט.

"הסרט אמור ללמד אותנו שהחינוך של ילדנו יציל בסופו של דבר את כדור הארץ." לכל סצינות האקשן הייתה מטרה - . במקום זה, חלקים בסרט נראים כמו פרק רע של 24."

יום שישי, 29 באוגוסט 2008

פיטר ג'קסון וגוילרמו דל טורו החלו בהפקת ה"ההוביט"


לאחר שכבש מסכים ברחבי העולם עם טרילוגיית הסרטים המצליחה "שר הטבעות", החל הבמאי פיטר ג'קסון בהכנות לקראת הפקת סרט על פי "ההוביט" של טולקין. היוצרים מתכוונים לשמור על נאמנות גבוהה לספר, ולעבד אותו לשני סרטים שייצאו בתוך שנתיים.

פיטר ג'קסון, במאי סרטי "שר הטבעות" , החל בהכנות להפקת הסרט "הוביט" , על פי הספר שמקדים את סדרת הספרים, שעל פיהם נעשתה טרילוגיית הסרטים המצליחה. ג'קסון יתפקד כמפיק בפועל בעת עשיית הסרט, בעוד את הסרט יביים גוילרמו דל טורו, שביים את הסרטים "הלבוי" ו"המבוך של פאן" .

הספר "ההוביט", נכתב על ידי ג'.ר.ר טולקין, שנים לפני שכתב את טרילוגיית "שר הטבעות". הספר מספר על ההוביט, בילבו באגינס, בעת צעירותו, שחייו השלווים מתהפכים על פיהם ביום בהיר אחד, כשהמכשף גנדלף, משכנע אותו להצטרף אליו ואל חבורת גמדים למסע מרתק. בילבו עתיד לפגוש במסע טרולים, אורקים, בני אנוש, את גולום ואת "טבעת ההיעלמות שלו" וכן להתעמת עם סמאוג הדרקון.

ג'קסון ודל טורו מתכוונים לשמור על נאמנות גבוהה לטקסט המקורי של טולקין. עקב כך, רבים מהכותבים ומהצוות הטכני שטרחו בהכנת סרטי "שר הטבעות", וצברו ניסיון רב בעבודה עם הטקסטים של טולקין, יגויסו מחדש לשם עשיית סרט זה.

הספר יעובד לשני סרטים שייצאו לאור בזה אחר זה במשך שנתיים, כפי שנעשה בסרטי "שר הטבעות".
כשצילומיהם צפויים להתחיל במקביל לקראת סוף 2009. נכון לרגע זה, הסרט הראשון מתוכנן לצאת ב-2011.

נטלי פורטמן לוהקה לרימייק לסרט האימה הקלאסי "Suspiria"


נטלי פורטמן לוהקה לחידוש של סרט האימה הקלאסי מ-1977 "סספיריה" ("Suspiria").

יש לה פני מלאך, ובאופן כללי היא נראית שברירית ובלתי מזיקה.
אבל מעתה תקבלו את נטלי פורטמן ככובת של סרט אימה קלאסי, פורטמן בת ה-27 עומדת לככב בהפקה מחודשת (רימייק) של סרט האימה "סספיריה" מ-1977, אותו ביים במקור אמן האימה האיטלקי דאריו ארג'נטו. פורטמן תיהיה גם אחת ממפיקי הסרט.

הסרט המקורי שהפך ברבות השנים לפולחן, גולל את סיפורה של רקדנית אמריקאית צעירה בשם סוזי, שנוסעת לגרמניה ללמוד בבית ספר יוקרתי למחול, ולמרבה חרדתה מגלה שהמקום משמש באתר כינוס לעוסקות בכישוף ובמאגיה שחורה.

שבועון הבידור "אנטרטיינמנט וויקלי" כתב בעבר שהסרט מכיל את "סצנת הרצח הכי מזוועיה ושטנית שצולמה אי פעם".
ע"פ התיכנונים פורטמן תגלם את דמותה של סוזי.

הליהוק המפתיע לא מעורר יותר מידי נחת בקרב מעריצי ז'אנר סרטי האימה, וסרטיו של ארג'נטו בפרט.
המעריצים הגיבו בעיקר בתיסכול, שכן לדעתם פורטמן הענוגה לא מתאימה לאווירה האפלה האופיינית לסרטי ארג'נטו. וממילא לא נראה שהיא תצליח להפחיד מישהו.


יוצאים השבוע לאקרניים בארה"ב

BABYLON A.D

טורופ (וין דיזל, "מהיר ועצבני"), שכיר חרב יוצא צבא בעולם עתידני אפוקפליפטי, לוקח על עצמו משימה מסוכנת להעביר "חבילה" מאירופה ההרוסה והקרועה אל ניו יורק, העיר הגדולה בעולם. נשמע פשוט יחסית, אילולא החבילה הייתה בעצם בחורה צעירה ומסתורית עם ראש מלא בסודות, שחלק רוצים לשמוע, אך גם חלק להרוס.
Official Site / Trailer

-------

TRAITOR

סוכן FBI חוקר שרשרת פשעים כנגד ארה"ב, וכל העקבות וחקירותיו מובילים אל סוכן CIA לשעבר, אמן האשליות ומומחה בשינוי זהויות. ככל שחקירתו מעמיקה,הוא מגלה מידע סותר.
האם סוכן הסי.איי.איי לא באמת אחראי לפשעים המיוחסים לו? האם יכול להיות שהוא סוכן סמוי?
דון צ'ידל ("התרסקות"), גאי פירס (שכיכב ב"ממנטו") וג'ף דניאלס
Official Site / Trailer

--------

DISASTER MOVIE

מהיוצרים של סרטי הפרודיה כמו 'מת לדייט', 'מת לצעוק', 'לפגוש את הספרטנים' וכו'
סרט פארודיה שעושה צחוק הפעם מכל סרטי הקיץ הגדולים והנבובים כמו איירון מן, אל תתעסקו עם הזוהן, הענק הירוק, סקס והעיר הגדולה, מלחמת העולמות ועוד.
Trailer

--------

COLLEGE

סוף שבוע פרוע במיוחד מחכה לשלושה חברים המגיעים לביקור בקמפוס של קולג' מקומי בכדי לבחון את עתידם כסטודנטים תלמידי השנה הראשונה.
Official Site / Trailer

האחים וורנר מאשרים את האתחול של זיכיון "סופרמן"

האחים וורנר אישרו את השמועות מזה זמן רב שבכוונת האולפנים לאתחל את זיכיון הסרטים של סופרמן.

ג'ף רבינוב, נשיא Warner Bros. Pictures Group, אמר לוול סטריט ג'ורנל שאיש הפלדה יוצג מחדש על המסך הגדול מבלי להביא בחשבון את הסרט "סופרמן חוזר" משנת 2006.

"סופרמן לא עבד בדיוק כסרט כפי שרצינו שהוא יעבוד," אומר רבינוב. "זה לא מיקם את הדמות כפי שהיינו צריכים שהיא תמוקם. אם הסרט סופרמן משנת 2006 היה עובד, היה לנו סרט נוסף מוכן לחג-המולד של השנה או של 2009.
"אין כל התייחסות האם במאי הסרט "סופרמן חוזר" בראיין סינגר יקח חלק באתחול של הזיכיון.

מוקדם יותר השבוע, אן טומפסון מ-Variety דיווחה, "שזוהי עדיפות באולפנים למצוא את הכיוון הנכון ואם בראיין סינגר מוכן לעשות זאת, בסדר, אך אם הוא יעמוד בדרכו של המהלך, יתכן והוא לא ישאר לעבוד על הפרוייקט."

ע"פ הוול סטריט ג'ורנל, האחים וורנר מתכננים לשחרר ארבעה סרטי קומיקס בשלוש השנים הקרובות, החלק השלישי של באטמן, האתחול של סופרמן, ושני סרטים נוספים המתמקדים בדמויות אחרות של DC Comics (לא ברור אם הסרט Watchmen כלול בספירה). המועמדים האפשריים כוללים את: Green Arrow/Super Max, Green Lantern, Captain Marvel ואולי, Jonah Hex.

טום קרוז וסאם ריימי חוברים למען "Sleeper"


ע"פ דיווחים של The Hollywood Reporter טום קרוז וסאם ריימי עובדים יחד על ההקמה של Sleeper באולפני האחים וורנר ישנן שמועות שיתכן וקרוז יככב בעיבוד של הקומיקס מבית DC Comics/Wildstorm שריימי יפיק יחד עם שותפו ל-Star Road Entertainment ג'וש דונן.

הקומיקס Sleeper שפורסם בין השנים 2003-2005, נכתב ע"י אד ברובייקר עם אומנות של שון פיליפס, עלילת הקומיקס סובבת סביב סוכן בשם הולדן קארבר שהמיזוג שלו עם חפץ חייזרי הפך אותו לחסין לכאב ומאפשר לו להעביר את הכאב לאחרים ע"י מגע של העור, ונותן לו יכולות ריפוי רבות עצמה. הוא מוצב כסוכן סמוי בארגון פשע נתעב ע"י סוכנות ביון ומתאהב בחברה בארגון בשם Miss Misery. הסדרה גם מתמקדת במאבק הפנימי של הולדן לגבי בין האם יש הבדל בין הפעולות שלו לרצות את ראש ארגון הפשע Tao לבין הפעולות שלו בעוד הוא משרת ג'ון לינץ', מנהל סוכנות הביון.

תמונות ראשונות של ג'ייק ג'ילנהול מהסט של "הנסיך הפרסי"


אתר האינטרנט Just Jared פירסם תמונות מסט הצילומים של "הנסיך הפרסי" של ג'ייק ג'ילנהול כשהוא לבוש כנסיך הפרסי.
הסרט "הנסיך הפרסי: חולות הזמן" שמיועד לצאת ב-28 במאי 2010 מצולם בימים אלו במרוקו.
את הסרט מביים מיק ניאל, ולצידו של ג'ייק תככב השחקנית ג'מה ארטנטון .

"ריפר" מגיע ל-Yes בשלישי


ביום שלישי הבא, ה- 2 בספטמבר, תחל בשעה 22.30 שידורה של הסדרה "ריפר" בערוץ - yes stars 2 וב- yes stars HD .

סאם (ברט האריסון "החיים בלופ") הוא בחור ממוצע שנשר מהלימודים בתיכון וכיום עובד בחנות כלבו.
ביום הולדתו ה-21 הוא מגלה שזמן קצר לפני שהוא הגיח אל העולם, הוריו מכרו את נשמתו לשטן.

סאם החושש לגורלו מסרב להאמין אך מפגש עם השטן בכבודו ועצמו (ריי וויז המוכר לצופי הטלוויזיה כלילנד פאלמר ב"טווין פיקס") מאשר את העובדה העגומה.
השטן מסמיך אותו להיות ריפר - קוצר נשמות, ושהמשימה העיקרית שלו בחייו, היא לצוד שדים ונשמות רעות שברחו מהגיהנום ולהחזירם אל השאול.

בזמן שאת הימים מעביר סאם כבחור רגיל באופן יחסי, בלילות הוא וחברו המוזר סוק (טיילר לאבין), רודפים אחרי שדים. בין חיי הלילה ההזויים לחיי היום השגרתיים מנסה סאם גם לפתח מערכת יחסים עם אנדי (ניקי ריד), בחורה יפיפיה שעובדת אתו.



בעקבות הגילוי סאם מבין שהעובדה שהוריו תמיד ויתרו לו ונתנו לו להתנהל באפס מעשה נובעת מכך שידעו שיאבדו אותו והוא נחוש לנהל חיים נורמלים למרות הנוכחות של השטן ונספחיו: האקסית שלו בגילומה של מלינדה קלארק (ג'ולי קופר ב- THE OC) או בתה הכוסית.

את הפיילוט ביים קווין סמית' ("דוגמה", "ג'יי ובוב השקט" "מוכרים בלבד") המשמש גם יועץ קריאטיבי לסדרה.

יום רביעי, 27 באוגוסט 2008

תמונות חדשות לסרט “Watchmen"

תמונות חדשות לסרט “Watchmen" בבימויו של זאק סניידר .

פרטיים נוספים כנסו לאתר הבית .

תמונות חדשות מהסרט: "The Day the Earth Stood Still"

'היום שבו כדור הארץ עצר מלכת' - גרסה מחודשת לסרט קאלט בידיוני משנת 1951.
בסרט המקורי, חייזר (אותו מגלם קיאנו ריבס) מלווה ברובוט נחתו על כדור הארץ עם מסר מהגלקסיה – לימדו לחיות בשלום אחד עם השני, ואם לא, נציגי הגלקסיה ייאלצו להשמיד אתכם בשל הפרעה ליקום. כאשר האנושות לא ממש הפנימה את הבקשה של החייזר, הוא נאלץ לנקוט בגישה אסרטיבית יותר. רמז בשם הסרט.

עוד מככבים בסרט: ג'ניפר קונלי ('לגעת ביהלום'), ג'אדן סמית (בנו של וויל סמית שככיב עם אביו ב'מרדף לאושר') קאתי בייטס ועוד.

את הסרט ביים סקוט דריקסון שביים את מותחן האימה המשובח 'השדים של אמלי' .

הסרט יעלה לאקרנים ב- 12 לדצמבר 2008 .
לצפייה בטריילר לחצו כאן .

תמונות ראשוניות מהסרט "The Road"


USA Today פירסמו תמונות ראשוניות לסרט "The Road" , סרטו הבא של הבמאי ג'ון הילקוט .

מבוסס על רומן מאת קורמק מקרתי, אב (אותו מגלם ויגו מורטנסון) מוביל את בנו (קובי סמית מקפי) למקום מבטחים, לאחר התפוצצות גרעינית שגרמה להרס רב. בדרך הם נתקלים בקשיי רעב וצריכים להתמודד מול אנשים שנפגעו מאותם התפוצצויות גרעניות והפכו לקניבליים אוכלי אדם, שיעשו הכל על מנת לאכול.

עוד מככבים בסרט: שרליז ת'רון ("הנקוק"), גאי פירס ועוד.

הסרט יצא לאקרניים ב-26 לנובמבר 2008.


פוסטרים חדשים ל"מסור 5"

כחלק מה-"Blood Drive" (קידום תרומות הדם בארה"ב) החליטו לקדם זאת בעזרת הסרט "מסור 5" שיצא בהלוואין הקרוב.
לפרטיים נוספים וצפייה בטריילר לחצו כאן .

"Hell Ride" - סרטו החדש של קוונטין טרנטינו


"נסיעה פרועה" - סרטו החדש של קוונטין טרנטינו מספר על לארי בישוף שמשחק כאופנוען הקשוח פיסטולרו שביחד עם ה"ג'נטלמן" (מייקל מדסון) והקומנצ'י (אריק באלפור) ושאר הכנופייה שלהם יוצאים למסע לנקום את רציחתה של אשתו של פיסטולרו, קיסום (ג'וליה ג'ונס) ע"י כנופיית השטנים (666), כנופייה יריבה שלהם.
וויני ג'ונס ואגדת האופנועים דניס הופר משחקים כחלק מחברי כנופיית השטנים.

רוב המערצים של קוונטין טרנטינו ישמחו לצפות בסרט, בדומה לסרט "הוסטל" שהשם של טרנטינו עמד מאוחרי הסרט והביא לו מעריצים רבים.

עוד מככבים: דניס הופר , ויני ג'ונס , אריק בלפור .

הסרט יצא בימים אלו בארה"ב בהפצה מצומצמת, וכנראה ימשיך רק ל- DVD .

>
לחצו כאן לצפייה בטריילר הלא מצונזר <

יום שלישי, 26 באוגוסט 2008

בקרוב: Ghost Town - ריקי ג'רווייס בקומדיה חדשה


תהיתם פעם איך תיראה הגרסה הקומית של "החוש השישי"? אני משוכנע שככה מכרו לאולפנים את הסרט שלפנינו.

ריקי ג'רווייס, מנהל "המשרד" המקורי וכוכב "ניצבים", מגלם רופא שיניים אנטיפת ובנאדם לא נעים באופן כללי. כאשר הוא נכנס לניתוח ובטעות מת מוות קליני ל-7 דקות, הוא מתעורר עם יכולת חדשה - לראות אנשים מתים. עתה, כל המתים מבקשים את עזרתו בכדי שיפתור להם בעיה אחרונה על מנת שיוכלו לנוח על משכבם בשלום.
עוד מככבים בסרט: גרג קיניר ("מיס סנשיין הקטנה"), ותיאה ליאוני ("דיק וג'יין עושים את זה").
הסרט בוים ע"י דייויד קופ, תסריטאי בדרך כלל שכתב את "ספיידרמן", "החדר", "מלחמת העולמות" ועוד.

הסרט יצא לאקרניים ב-19 לספטמבר 2008.

>
לחצו כאן לצפייה בטריילר לסרט <


בקרוב: What Just Happened - רוברט דנירו חובר שנית לבארי לוינסון


"מה קרה עכשיו?" - רוברט דה נירו מככב בסרט שלפנינו כמפיק הוליוודי אשר תהילתו מאחוריו, הוא נפרד מאשתו, איש אינו רוצה לעבוד איתו יותר ואף אחד לא מקשיב לו. הסרט שהוא מפיק עלול להיות האחרון שלו, אם לא יגרום לו להצליח בקופות מעבר לכל דמיון. בסרט מככבים ברוס וויליס ושון פן כעצמם, סטנלי טוצ'י ועוד.

את הסרט ביים הבמאי בארי לוינסון, אשר ביים את "בנדיטס" המעולה ואת "איש השנה".

הבמאי בארי לוינסון והשחקן רובר דה נירו כבר שיתפו פעולה בעבר בסרט "לכשכש בכלב" שם לעגו לממשל. עכשיו הבדיחה היא על חשבון חבריהם ההוליוודים.

הסרט יצא לאקרניים בארה"ב ב-3 באוקטובר 2008.

>
לחצו כאן לצפיה בטריילר <

דו''ח שוברי קופות - 25.8.08: "רעם טרופי" עדיין בפסגה

הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה''ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד היום, במיליוני דולרים.

1. Tropic Thunder - 16.1 (65.7)
2. The House Bunny - 15.1 (15.1)
3. Death Race - 12.3 (12.3)
4. The Dark Knight - 10.3 (489.2)
5. Star Wars: The Clone Wars - 5.7 (25.0)
6. Pineapple Express - 5.6 (74.0)
7. Mirrors - 4.9 (20.1)
8. the Longshots - 4.3 (4.3)
9. Mamma Mia - 4.3 (124.5)
10. The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor - 4.1 (93.8)


בסוף השבוע האחרון יצאו בהפצה מורחבת 5 סרטים חדשים, רק 3 מתוכם הצליחו להיכנס לעשרת הגדולים: "מרוץ המוות" "בית השפנפנות" עם אנה פריס ו-"The Longshots" עם אייס קיוב.
שני הקומדיות שלא הצליחו להיכנס הם: "Hamlet 2", ו- "The Rocker".



*אחרי ביקורות מחמיאות ובלי תחרות רצינית, 'רעם טרופי' ספג ירידה לא גדולה (38%) מהכנסותיו בשבוע שעבר, וכאמור, זה הספיק לו כדי לזכות מההפקר בסוף שבוע שני בצמרת. אחרי שבועיים במקום הראשון, הכנסותיו הכוללות הן 65 מיליון דולר - אבל זה עדיין רחוק מלהספיק כדי לכסות את התקציב שלו.


* המצליח ביותר מבין הסרטים החדשים הוא 'The House Bunny' (שייקרא בארץ 'בית השפנפנות')
אנה פאריס היא שפנפנת פלייבוי שיוצאת לגמלאות בגיל המופלג 27, ובלי שום כישורים מלבד להיות יפה, היא לוקחת על עצמה את תפקיד אם הבית של אחוות קולג' של בנות חננות. אם אתם זוכרים ששמעתם את השם ''אנה פאריס'' אבל לא זוכרים בדיוק איפה, אז זאת ההיא שכיכבה בכל סרטי 'מת לצעוק'. הסרטים האלה עשו הרבה כסף, אבל זה לא שאנשים הלכו אליהם בזכותה. זאת בעצם הפעם הראשונה שבה פאריס (שהיא, חייבים להודות, לא רק יפה אלא גם מצחיקה) מקבלת תפקיד של כוכבת, ולפי הביקורות, היא גם הדבר הכי מוצלח בסרט, שמשאר הבחינות הוא נוסחתי ולא מעניין. הסרט הכניס 15 מיליון דולר - צנוע, אבל לא רע.



* אל המקום השלישי הגיע 'Death Race' (שייקרא בעברית 'מרדף המוות').
באופן רשמי זהו רימייק לסרט הטראשי, והחביב מ-‏1975, 'Death Race 2000', אבל זה מסוג הרימייקים שהמשותף בינם לבין המקור מתחיל בשם הסרט, ושם הוא גם נגמר. בסרט המקורי, המשתתפים במרוץ קיבלו נקודות על דריסת הולכי רגל (וזה היה מאוד משעשע). היום אף אחד לא יעלה על דעתו להכניס עלילה כזאת לסרט - זה הרי לא חינוכי. הסרט המקורי היה זבל, אבל זבל כיפי; הסרט החדש, על פי הביקורות, גם הוא רע, אבל לא מספיק רע כדי שאפשר יהיה ליהנות מזה
הפעם הסיפור הוא על ג'ייסון סטטהאם בתור אסיר שהופלל אסיר על רצח אישתו, שהיה אמור לעזוב את הכלא כעוד שבועות בודדים. מאולץ ע"י מנהל הכלא (אלן) להתחרות במירוץ מכוניות אכזרי וקטלני, יחד עם שאר האסירים. המנהלת דווקא בחרה בסטאת'ם מכוון ששמעה עליו שהוא נהג טוב ושהיה לו עבר טוב בנהיגה. בהתחלה סטאת'ם לא רצה להישתתף במירוץ. אך בסופו של דבר הסכים. המנהלת נותנת לכול האסירים אשר ישתתפו במירוף שיחרור מוקדם מהכלא. סטאת'ם בכלא נעזר בהרבה אנשים ותיקים, שעזרו לו ונתנו לו מכונית מעולה להתחרות עימה; המוסטנג וי-8 פאסטבאק.

* במקום הרביעי נמצא סרט שאולי כבר שמעתם עליו, 'האביר האפל'. בסוף השבוע השישי שלו בקולנוע הוא הכניס 10.3 מיליון דולר. וזה אומר שהגיע הזמן לפינתנו ''עלילות האביר האפל בטבלאות כל הזמנים''. עם הכנסות כוללות של 489 מיליון דולר, הסרט נמצא במקום השני ברשימת הסרטים המצליחים של כל הזמנים בארה''ב - וזה, מה לעשות, לא עומד להשתנות בעתיד הנראה לעין. בטבלה האמריקאית המותאמת לפי אינפלציה הוא עלה למקום ה-‏35, מתחת 'היום השלישי' ומעל 'שכחו אותי בבית' (כן, כן). בטבלה הבינלאומית הוא עלה למקום ה-‏15, בין 'אחוות הטבעת' ל'מוצאים את נמו'. הכנסות הסרט בארה''ב בלבד מהוות עדיין יותר מחצי מהכנסותיו מכל העולם. הלא-אמריקאים מתעקשים לא לצאת מדעתם בגללו.

* הסרט החדש האחרון ברשימה, 'The Longshots' הוא דרמת ספורט המבוססת על סיפור אמיתי עם אייס קיוב בתפקיד מאמן נבחרת פוטבול שמשלב לראשונה בליגה בת - אחייניתו, כי הכל פה פרוטקציות. כמו שאר סרטי השבוע גם הוא קיבל מהמבקרים את התואר ''לא משהו'', ובנוסף כשל קופתית עם הכנסות של פחות מ-‏4 וחצי מיליון דולר. הוא ראוי לציון רק בתור הסרט שהכי לא יוקרן בארץ אי פעם: גם ''סרט שחורים'', וגם עוסק בפוטבול, וגם כושל. רק היה צריך שוויל פרל ישתתף בו.

בשבוע הבא: הקיץ נסגר באופן רשמי, עם עוד כמה סרטים שיש להם סיכוי כלשהו להפוך ללהיטים: 'Babylon A.D.' המד''בי עם וין דיזל, הקומדיה 'אמריקן קולג' (שמוקרנת בארץ כבר כמה ימים), ו'Disaster Movie', הפארודיה המיותרת מהאנשים שהביאו לכם את סרטי "מת לדייט" ועוד.

קלי וברנדה חוזרות לבוורלי הילס

שאנון דוהרטי וג'ני גארת חגגו עם הקאסט של סדרת הבת 90210 את השקת הפרק הראשון. דוהרטי וגארת חוזרות לתפקידיהן כברנדה וולש וקלי טיילור .

שנון דוהרטי, ג'ני גארט והקאסט הנרחב של 90210, סדרת ההמשך לבוורלי הילס 90210 המיתולוגית, צפו בצוותא בפרק הראשון מתוך סדרת הבת.

האירוע החגיגי התקיים בתוך אוהלי ענק שהוקמו על חוף מליבו, כארבעים קילומטרים משכונת בוורלי הילס שהייתה ההשראה לעלילת הסדרה ששודרה בין השנים 1990-2000 ברשת פוקס.

כוכבות הסדרה המקורית, דוהרטי וגארת, הלוא הן ברנדה וולש וקלי טיילור, חוזרות לדמויותיהן המקוריות שמערכת היחסים ביניהן נעה בין חברות הדוקה ובין קנאה יוקדת ויריבות חתולית. למסיבת ההשקה הגיעו השתיים בנפרד.

ג'ו אי טאטה שגילם בסדרה המקורית את בעל בית הקפה הפיץ' פיט, נאט, הגיע גם הוא להשקה הנכבדת. בית הקפה של נאט ייפתח מחדש בסדרת הבת.

לצד שלושת ותיקי הסדרה, הגיעו להשקה כוכביה הצעירים, ביניהם טריסטן וויילדס ודאסטין מיליגן הצעירים ולורי לאפלין הזכורה מ"צער גידול בנות" שמשחקת בסדרה החדשה את אמו הטלוויזיונית של וויילדס.

הפרק הראשון של 90210 ישודר בארצות הברית ב-2 בספטמבר.

יום שני, 25 באוגוסט 2008

ערוץ 10 הזמין עונה שלישית של "הישרדות"


ערוץ 10 הזמין עונה שלישית של "הישרדות" ובקרוב יחלו המיונים. השאיפה: העונה השלישית תשודר מיד עם סיום השנייה .

האם העונה השנייה של "הישרדות" תשחזר את שיאי ההיסטריה שיצרה עונת הבכורה של בגרסה הישראלית? בערוץ 10 החליטו לא להמתין לתשובה וכבר הזמינו מחברת אבוט־רייף־המאירי עונה נוספת של תוכנית הריאליטי המדוברת.

"הם משוכנעים בהצלחת העונה השנייה", סיפר גורם בהפקה, "ולכן מיהרו להזמין עונה נוספת". חברת ההפקה מצידה, מתכננת לפתוח במלאכת המיונים והליהוק בקרוב, כשהכוונה היא לצלם את העונה השלישית במקום שטרם נקבע ובסמיכות רבה לסיום צילומי העונה השנייה בפנמה.

"בערוץ 10 מכוונים לכך ששידורי העונה השלישית יחלו מיד עם תום שידורי העונה השנייה", הסביר אותו גורם, "כדי ליצור רצף של ניצחונות ברייטינג על ערוץ 2". מערוץ 10 נמסר: "בימים אלה אנו עמלים על העונה השנייה של "הישרדות", שתהיה גדולה יותר, קיצונית יותר ומפתיעה יותר מכל דבר אחר שנראה בטלוויזיה בישראל עד היום. כמו כן, אנו בודקים אפשרויות חדשות ומגוונות לעתיד הרחוק יותר".

מקור הידיעה: Ynet