יום שישי, 5 ביוני 2009

ערוץ yes Stars Real חוזר בעונה חדשה


אחרי שלא הצלחתם להתנתק מהטלוויזיה בחודשי הקיץ הקודמים, חוזר ערוץ הריאליטי הקיצי Yes Stars Real וישדר באפיק 20. הערוץ ישדר במשך כל עונת הקיץ, 24 שעות ביממה, את סדרות הריאליטי הטובות והמצליחות ביותר בעולם, עם עונות חדשות לסדרות האהובות ביותר לצד סדרות הריאליטי החדשות המדוברות של השנה.

בין הסדרות האהובות, עונת המשפחות החדשה והמצליחה של "יורדים בגדול", "המרוץ למיליון", "מטבחי הגיהינום", "הישרדות", "סלבריטאים בגמילה" וסדרת ההמשך "חיים נקי", "שוט של אהבה עם טילה טקילה", "כוכבים על המשקל" ועונה שנייה לריאליטי הדוגמנות המהולל "סופרמודל".

בקרב הסדרות החדשות, נרכשה לשידור סדרת הריאליטי המדוברת ביותר בארה"ב - "הפנתרה" (The Cougar), סדרת ריאליטי רומנטית שלא מפלה אף אחת, על יפיפייה בת 40 שתחפש את בחיר ליבה בקרב 20 גברברים בשנות ה-20 לחייהם.

סדרות חדשות נוספות, הן "גזורים", סדרה מבית היוצר של "פרויקט מסלול" בהנחיית ג'קלין סמית למציאת מעצב השיער של אמריקה, "I Love Money" בה פליטי ריאליטי יעשו הכל כדי להרוויח כסף, "שוט כפול" בו תאומות דוגמניות בלונדיניות דו מיניות יחפשו אהבה בקרב גברים ונשים כאחד, "ניו יורק כובשת את הוליווד" בה פליטת הריאליטי טיפאני "ניו יורק" פולארד מנסה למצוא קריירה לגיטימית והגילטי פלז'ר של סלבריטאי אמריקה "ויוה לה דיוה" בכיכובו של רופול שיחפש את הדראג קויין הבאה.


מקור: yes

אין תגובות: