יום ראשון, 28 ביוני 2009

חדשות TV: ג'סיקה סימפסון חוזרת לMTV, ולינדזי לוהאן עם תוכנית ריאלטי

ג'סיקה סימפסון תחקור את עולם היופי :

שש שנים אחרי שסיימה בגירושים את הקריירה הטלוויזיונית שלה ושל בן זוגה לשעבר, ניק לאשיי, בתוכנית "ניק וג'סיקה: נשואים טריים", חוזרת ג'סיקה סימפסון וחוברת לרשת MTV בתוכנית ריאליטי חדשה שאמורה לעלות על המסך ב-2010.

ב"מחיר היופי" (The price of beauty) תסתובב סימפסון ברחבי העולם ותפגוש איקונות פופ לאומיות מארצות שונות. סימפסון תחקור את הטרנדים המקומיים, את שיטות הדיאטה הפופולאריות ואת משטרי היופי כמו גם תתנסה במגוון טכניקות לשמירה על הגזרה ועור הפנים.

"תמיד האמנתי שהיופי מגיע מבפנים", היא אומרת, "ושבטחון עצמי זה הדבר שהופך אישה ליפה, אבל אני יודעת כמה לחץ יש עלינו להיראות מושלמות".

*********************

ראיין סיקרסט ולינדזי לוהאן עובדים על ריאליטי חדש :

מנחה אמריקן איידול ואיש הטלוויזיה ראיין סיקרסט והשחקנית לינדזי לוהאן עובדים על תוכנית ריאליטי חדשה, כך מפרסם המגזין TVGuide.

סיקרסט ולוהאן נפגשו ודנו ברעיון לתוכנית, שמטרתה לסייע לאנשים שלקחו את הפנייה הלא נכונה בחיים. שיתוף הפעולה, איך לא, נודע לראשונה בהודעות טוויטר שפרסמו השניים.

"נפגשתי עם לינדזי אתמול בלילה על רעיון לתוכנית שיש לי עבורה", כתב סיקרסט בדף שלו. "זה יעזור לאנשים ויתן לאחרים הזדמנות שנייה כדי לחבר את כל החלקים ביחד".

גם לוהאן חזקה בטוויטר ושלחה הודעה למעריציה וחבריה: "פרוייקט ממש נהדר. משהו עם משמעות כמו 'אקסטרים מייקאובר'. אני נרגשת". אף אחד מהצדדים סירב להרחיב מעבר על הקונספט של התוכנית.

אין תגובות: