יום שישי, 12 ביוני 2009

"צעקה 4" לא יהיה ריבוט, אלה חלק נוסף בטרילוגיה חדשה

המחשבה הראשונה כשהתחילו שוב לדבר על "צעקה 4" היתה, כמובן, שמדובר בריבוט (עיבוד מחדש) אבל לא - הרעיון,המיותר לא פחות, הוא לעשות טרילוגית המשך.

סדרת סרטי האימה "צעקה" מתוכננת לשוב למסכים בזמן הקרוב. במקרה הזה, מסתמן כי לא מדובר ברימייק אלא בסרט המשך (הרביעי במספר). "אנטרטיינמנט וויקלי" מדווח השבוע כי התסריטאי קווין וויליאמסון, שכתב את הסדרה המקורית, כבר החל לעבוד על טרילוגיה חדשה, ואף פתח במגעים עם קורטני קוקס-ארקט ובעלה, דיוויד ארקט, שהם מבחינתם ישובו לתפקידיהם מהסרט המקורי.

סדרת סרטי "צעקה", שיצאו לאקרנים בין השנים 1996 ל-2000, היו שילוב בין סרטי סלאשר לפרודיות, עם התייחסויות קומיות לסרטי האימה הפופולריים של שנות ה-70 וה-80. את שלושת הסרטים הראשונים בסדרה ביים אשף האימה ווס קרייבן ("סיוט ברחוב אלם"), שעשוי לביים גם את הסרט הרביעי.

ווס קרייבן הגיב לשמועות ב- Digital Spy:
"נכון לעכשיו, דייויד ארקט וקורטני קוקס ייקחו חלק בסרט. אני מאמין ששאר השחקנים יהיו חדשים וצעירים." והוסיף "קווין דיבר איתי ואמר לי שמדובר בשלושה סרטים, אז ניתן להבין שהוא חשב על טרילוגיה. חברת ההפקה דיברה איתי והציעה לי לעבוד על הסרט, אך לא התחייבתי לכלום בשלב זה. אני אקרא את התסריט ואביע את דעתי."


מקור: EW

אין תגובות: