יום חמישי, 25 ביוני 2009

קיץ שוברי קופות 2009 ב-yes


עונת הקיץ היא העונה החמה של סרטי הקולנוע הגדולים והמצליחים ביותר. עונה של חגיגה אמריקנית של הפקות ענק, תקציבים גרנדיוזיים, והכנסות שוברות קופות. מדי שנה יש ניסיון לשבור את כל הסטטיסטיקות והשיאים של השנים הקודמות.

ערוצי הסרטים של Yes חוגגים את הקיץ, זו שנה שנייה, עם הסרטים הגדולים והמכניסים ב"קיץ שוברי קופות". במהלך יולי-אוגוסט ועד ל-12.9, יוקרנו, מדי ערב, בשעה 22:00 מעל ל-80 סרטים אשר שברו שיאי הכנסות והגדירו מחדש את חווית הבידור הקולנועית. סרטים מז'אנרים שונים: אקשן, קומדיה, מדע בדיוני, סרטי המשך, אנימציה, קומדיה רומנטית ועוד.

השנה, לראשונה, "קיץ שוברי קופות" ישודר במלואו במקביל בערוצים Yes2 ו-yesmoviesHD. הקיץ יכלול הקרנות בכורה של עשרות סרטים שוברי קופות: בין היתר
"וול-E", "נרניה: הנסיך כספיאן", משפחת סימפסון, ג’אמפר, אל תתעסקו עם הזוהאן, רעם טרופי, סקס והעיר הגדולה, הנקוק, אמא מיה!, איירון מן, אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגולת הבדולח ועוד.

נתחיל את הקיץ עם הקרנת בכורה בלעדית של הסרט "וול E" ונסיימו ב-12.9 עם הקרנת הסרט שובר השיאים "האביר האפל" (מקום שני בטבלת שוברי הקופות של כל הזמנים, עם הכנסות של למעלה ממיליארד דולר ברחבי העולם).




הודעה מטעם Yes

אין תגובות: