יום רביעי, 3 ביוני 2009

פרסי הקולנוע של MTV: "דמדומים" הסרט הטוב ביותר


סרט הערפדים "דמדומים", שיצא לאקרנים לפני כחצי שנה וזכה להצלחה מסחררת, היה הזוכה הגדול בטקס פרסי הקולנוע של רשת MTV שנערך ביום ראשון בקליפורניה. סרטה של קת'רין הארדוויק המבוסס על סדרת הספרים המצליחה של סטפני מאייר זכה בחמישה פרסים, כולל הפרס לסרט הטוב ביותר. הזוכים בפרסים נבחרו על ידי צופי הרשת.


מלבד הפרס לסרט הטוב ביותר, "דמדומים" זכה גם בפרס הקרב הטוב ביותר, הנשיקה הטובה ביותר, ופרסי משחק לכוכבי הסרט, רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט - פטינסון זכה בפרס הפריצה הגדולה לשחקן וסטיוארט זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר.

בפרס השחקן הטוב ביותר זכה זאק אפרון, על תפקידו ב"היי סקול מיוזיקל 3". אשלי טיסדייל, גם היא מכוכבי "היי סקול", זכתה בפרס הפריצה הגדולה לשחקנית. בפרס ההופעה הקומית הטובה ביותר זכה ג'ים קארי על תפקידו ב"Yes Man", והית' לדג'ר המנוח זכה בפרס הנבל הטוב ביותר על תפקידו ב"האביר האפל", עליו זכה גם בפרס האוסקר לשחקן המשנה.

מיילי סיירוס זכתה בפרס השיר הטוב ביותר עם "The Climb" מתוך "Hannah Montana: The Movie". בקטגוריה החדשה המכונה "Best WTF Moment" זכתה איימי פולר, על הסצנה בה היא משתינה בכיור מתוך הסרט "Baby Mama".

מסע הפרסום של "ברונו", סרטו החדש של הקומיקאי סשה ברון-כהן ("בוראט") יוצא מגדרו כדי לשבור שיאים חדשים של וולגריות. במהלך טקס ברון-כהן אתגר (שוב) את גבולות הטעם הטוב כאשר הוא הנחית את ישבנו החשוף הישר על פרצופו של הראפר אמינם, אשר עזב בזעם את האולם.

כל הזוכים החווירו אל מול סשה ברון כהן, שהיה הכוכב האמיתי של הערב. ברון כהן הגיע לטקס לבוש בתחפושת של מלאך,ריחף מעל הסלבריטאים שאיכלסו את האולם, ונחת על הכסא שבו ישב אמינם, שעשה לאחרונה קאמבק מתוקשר. הראפר ההמום הגיב בזעם ניסה לדחוף אותו מעליו כשברון-כהן אומר לו "נעים מאוד לפגוש אותך, אמינם".אמינם לא ראה את זה בא, והתחיל לזעוק "זה לא יכול להיות, אתה צוחק עליי", ואז רצף של קללות ארוכות מאוד שכולן צונזרו על ידי הרשת, ואז וא קם ונטש את האולם בכעס. לא ברור האם תגובתו של אמינם בוימה על ידי מפיקי הסרט.

וכך זה נראה:


אין תגובות: