יום שלישי, 23 ביוני 2009

ביקורות ראשונות על "רובוטריקים 2"

אחרי מספר הקרנות טרום בכורה ברחבי ארצות הברית ומחוצה לה, החלו לצוץ השבוע ביקורות ראשונות על "רובוטריקים 2" ("Transformers: Revenge of The Fallen"), סרט ההמשך של מייקל ביי לשובר הקופות שלו מ-2007. בינתיים מסתמן כי הסרט לא יאכזב את מעריצי החלק הראשון (שלמרות ההצלחה המסחררת בקופות הותיר הרבה מבקרים מאוכזבים) אולם עדיין סובל מאותן בעיות עיקריות - אורך חסר הצדקה ודיאלוגים מגוחכים.

"הסרט מגיע לרגע השיא שלו בסצנת אקשן מדהימה ומותחת - הבעיה היא שזה קורה שעה אחרי תחילת הסרט, מה שמשאיר 80 דקות שלא מגיעות לאותה רמה",
נכתב באתר IGN. "מייקל ביי יכול היה לחתוך 40 דקות מ'רובוטריקים 2', מה שהיה הופך אותו לסרט אפקטיבי הרבה יותר".

"בכל הקשור לפיצוצים ובידור קיצי מהנה ועמוס באפקטים, קשה לראות כיצד סרט אחר השנה יצליח להתעלות על 'רובוטריקים 2'", נכתב ב"מירור" הבריטי. "אבל לרוב אורכו זהו סרט מבולגן ששם דגש חזק על סיפור רקע בומבסטי ולא על מתח, הומור או משחק".

הביקורת הקטלנית ביותר הופיעה באתר SciFiNow, שם תואר הסרט כמפלצתי ורובוטי לא פחות מגיבוריו. "שלא כמו הסרט הקודם שיצא השנה עם רובוטים ענקיים, ל'רובוטריקים 2' יש אישיות - רק שהיא מטרידה ומזעזעת", נכתב שם.

כך או כך, כפי שהביקורות לא ממש הזיזו לסרט הראשון, קשה להאמין שהפעם זה יהיה אחרת. הסרט, שייצא לאקרנים בארץ ובארצות הברית במקביל בסוף השבוע הזה, צפוי להפוך תוך זמן קצר לשובר הקופות הגדול של השנה.

אין תגובות: