יום שישי, 5 ביוני 2009

תביעה נגד סאשה ברון כהן על תקיפה


תביעת פיצויים בסך 25 אלף דולר הוגשה נגד הקומיקאי סשה ברון כהן על ידי אשה שטוענת כי נפגעה במהלך צילומי סרטו "ברונו" ונותרה נכה .

סשה ברון כהן לא מפסיק לעורר שערוריות: ימים ספורים חלפו מאז הופעתו הוולגרית
בטקס פרסי הקולנוע של MTV ונחיתתו על הראפר אמינם, וכעת מוגשת נגדו תביעת נזיקין על ידי אשה הטוענת כי נפגעה במהלך צילומי הסרט "ברונו" בכיכובו ונותרה נכה.

אישה אמריקנית בת 37 בשם רישל אולסון טוענת כי נפגעה קשות בזמן צילומי סרטו החדש של סאשה ברון כהן בתחרות בינגו, כך דיווח הבי-בי-סי. על-פי התביעה האישה נעזרת בכסא גלגלים או במקל הליכה. היא דורשת כ-25,000 דולר מברון כהן ואולפני NBC Universal .

התקרית אירעה בפאלמדייל, קליפורניה לאחר שכהן, מחופש לאיש האופנה האוסטרי 'ברונו', הוזמן להשתתף במרתון בינגו לגיוס כספים עבור סטודנטים ללימודי סיעוד. על-פי התביעה, אולסון ניסתה להסיר את המיקרופון של כהן לאחר שהתחיל להשתמש במילים גסות. היא טענה שכהן דחף אותה ושצלמים תקפו אותה, ושלאחר מכן ברחה מן הסט, התעלפה בחדר צדדי והיכתה את ראשה, מה שגרם לדימום במוחה.אנשי יוניברסל וברון כהן לא הגיבו לאישומים.

בדומה לסרטו הקודם "בוראט", גם "ברונו" מבוסס על דמות שגילם סשה ברון כהן בטלוויזיה בעבר, כשהפעם מדובר בכתב אופנה אוסטרי והומוסקסואל מוחצן. הסרט, שייצא לאקרנים ביולי, צולם באופן סמי-תיעודי כשרבים המצולמים לא יודעים כי מדובר בדמות קומית פיקטיבית.

מברון כהן ו-NBC טרם נמסרה תגובה.

אין תגובות: