יום רביעי, 24 ביוני 2009

נטלי פורטמן תככב ב"ברבור שחור" המותחן הבא של דארן ארונופסקי

דארן ארונופסקי, שהפך מאז הצלחת "המתאבק" לאחד הבמאים המחוזרים בהוליווד, גייס את פורטמן לסרטו החדש, "Black Swan". פורטמן תגלם רקדנית בלט במותחן העל-טבעי שנדד בין אולפנים בשנתיים האחרונות .

נטלי פורטמן תגלם את התפקיד הראשי ב"ברבור שחור" ("Black Swan"), סרטו הבא של דארן ארונופסקי ("רקוויאם לחלום", "המתאבק"). הסכמתה של פורטמן להשתתף בפרוייקט הופכת את המאבק להביאו אל הסט לקל יותר עבור האולפנים וארונופסקי, שנתקלו בקשיים רבים אשר גרמו להקפאת הפרויקט.

"Black Swan" הוא מותחן על-טבעי שמתמקד בעולם הבלט הניו יורקי. התסריט הגיע ליוניברסל לפני שנתיים אבל האולפנים החליטו לזנוח את הפרויקט מסיבות שונות. במשך השנתיים האחרונות הסתובב ארונו פסקי עם התסריט בין האולפנים בחיפוש אחר בית חם.

הסרט מספר על רקדנית ותיקה שמוצאת את עצמה בתחרות עם רקדנית נוספת. היריבות בין השתיים מתגברת לקראת מופע גדול וכשהראשונה מגלה שלשנייה יש כוחות על טבעיים מסתוריים, היא נלחמת כדי לשמור על מקומה בתחרות. אנשים שקראו את התסריט סיפרו כי מדובר בסיפור עוצמתי עם אלמנטים שמזכירים את "האחרים".

בנוסף לסרט הזה, מפתח ארונופסקי, שמאז הצלחת הסרט "המתאבק", הפך לאחד הבמאים המחוזרים בהוליווד, מפתח בימים אלו את העיבוד המחודש ל"רובוקופ".

מקור: Hollywood Reporter

אין תגובות: