יום שלישי, 16 ביוני 2009

חדשות TV: נבל חדש לדקסטר, "HUNG" סדרה חדשה, ועוד!

* עד ש"דקסטר" תשוב לעונתה הרביעית צפויים לנו עוד ארבעה חודשי קיץ. אבל לפחות עכשיו אנחנו כבר יודעים מי יהיה הנבל התורן, שדקסטר יתמודד מולו.

הכירו את
"טריניטי קילר", בתרגום חופשי "רוצח השלשות" או "רוצח המשולשים". מדובר בוולטר סימונס, לכאורה איש פרברים כל אמריקני ובפועל אחד הרוצחים הסדרתיים הותיקים, שפועלים באמריקה. כשהוא עוקר למיאמי ומתחיל להשאיר מאחוריו גופות בשלשות, דקסטר הופך מסוקרן יותר ויותר משיטותיו היעילות של הרוצח.

ומי יגלם את סימונס? לא אחר מאשר ג'ון לית'גאו, שחקן ותיק ומוכשר .


העונה הרביעית של "דקסטר" תעלה ב-SHOWTIME ב-27 בספטמבר.

* HBO מציגים לנו את
הפרומו לדרמה הקומית החדשה HUNG , שכנראה תיקרא בעברית "מצויד". היא מספרת על מורה לחינוך גופני, מתוסכל מחייו, שמגלה כי דרכו לתהילה עוברת דרך איבר המין הגדול במיוחד שלו.

HUNG תעלה ב-HBO ב-28 ביוני.


* "קחו אותי הביתה, אני סלבריטי", סוג של ריאליטי הישרדותית ממנה פרשו (או ברחו, אם תרצו) היידי מונטג ובעלה ספנסר פראט, כוכבי הסדרה "The Hills" של MTV. השבוע מתברר כי עם חזרתם של השניים מהצילומים בקוסטה ריקה לארצות הברית, אושפזה מונטג בבית חולים עם בעיות בריאותיות קשות.

אחותו של פראט סיפרה לכל העולם השבוע דרך הטוויטר שלה שהבעיות הבריאותיות נגרמו להיידי כתוצאה מכליאת הזוג המאושר בחדר אפל ומטונף למשך שלושה ימים, כחלק ממשימות הישרדות בתוכנית. מנגד, פראט עצמו לא שלל את האפשרות המוזרה של חזרתו וחזרת זוגתו לתוכנית, עם החלמתה.

* רשת FOX האמריקנית צפויה להוציא לפועל בקרוב את תוכנית השידוכים החדשה שלה, במסגרתה זוגות יצטרכו להכיר ולבסוף אף להינשא, מבלי שראו זה את זו וזו את זה מעולם.

מתוכנית הפיילוט של "התחתנתי עם זר" שצולמה לא מכבר ופרטים ממנה דלפו לרשת, עולה כי בני משפחתם של הזוג המשודך יכירו אלה את אלה במהלך התוכנית, וימליצו למתמודדים על צעדים שאמורים לקרב אותם אל בחיר/ת לבם האנונימי/ת. גורמים ברשת FOX רמזו לאחר צילום הפיילוט כי הם מעוניינים בתוכנית ושהתוכנית הניסיונית היתה מוצלחת במיוחד.

אין תגובות: