יום שני, 22 ביוני 2009

טריילר: "Shutter Island" סקורסזה חוזר לאימה כמובן עם דיקפריו

נדמה שמאז "פסגת הפחד" מ-1991 לא ביים מרטין סקורסזה סרט שמאמץ כל כך הרבה אלמנטים מז'אנר האימה כמו "Shutter Island" - או לפחות כך נראה על פי הטריילר הראשון של סרטו שיצא ב-2 באוקטובר.

"Shutter Island" מבוסס על רומן מ-2003 פרי עטו של דניס ליהיין, ששניים מספריו כבר עובדו לקולנוע ("מיסטיק ריבר" מ-2003 ו"נראתה לאחרונה" מ-2007). הסרט, שעלילתו מתרחשת בשנות ה-50 של המאה הקודמת, מספר על שני חוקרים פדרלים שמגיעים לאי מבודד במדינת מסצ'וסטס, בו שוכן בית "Shutter Island", במטרה לפענח את חידת היעלמותה המסתורית של אחת החולות. בעוד הם תקועים על האי בגלל סופת הוריקן, הם מגלים כי עובדי בית החולים מסתירים כמה סודות אפלים.

בתפקיד הראשי מככב האקס הלאומי ליאונרדו דיקפריו, שזהו שיתוף הפעולה הרביעי שלו עם סקורסזה (אחרי "כנופיות ניו יורק", "הטייס" ו"השתולים"). בין השאר, גם מארק ראפלו, בן קינגסלי, אמילי מורטימר, מישל וויליאמס וג'קי ארל היילי ("השומרים").

אם לשפוט לפי הטריילר, נראה שסקורסזה לקח את ספר המתח של ליהיין והפך אותו לסרט אימה, או לפחות סרט ששואב אלמנטים אסתטיים רבים מהז'אנר. והאמת – זה נראה מבטיח: סקורסזה הוא ללא ספק במאי מדויק ויעיל בכל הנוגע למותחנים, וכל המרבה בנגיעות של אימה – הרי זה משובח.


מקור: Apple

אין תגובות: