יום שישי, 5 ביוני 2009

טריילר לסרט "The Twilight Saga: New Moon"

השבוע עלה לרשת הטריילר הראשון ל"The Twilight Saga: New Moon", סרט ההמשך ל"דמדומים" , שיצא סמוך לחג המולד בשנה שעברה וזכה להצלחה מסחררת (למעלה מ-190 מיליון דולר בארצות הברית בלבד, וסכום דומה בשאר העולם). וזכה בפרס הסרט הטוב ביותר בטקס פרסי ה-MTV שנערך השבוע.

כזכור, "דמדומים" התבסס על רב המכר של סטפני מאייר המגולל את סיפורה של בלה (קריסטן סטיוארט), נערה מופנמת שעוברת להתגורר עם אביה ומפתחת קשר רומנטי עם ערפד צמחוני בשם אדוארד (רוברט פטינסון). הסרט השני, באופן לא ממש מפתיע, מבוסס בהתאמה על הספר השני בסדרת "דמדומים", "New Moon" ("ירח מולד")

מהטריילר ניתן ללמוד כי אדוארד מחליט לסיים את הקשר עם בלה במטרה להגן עליה מפני חבריו מוצצי הדם, אך היא מסתבכת עם ערפד אחר. מי שיוצא להגנתה הוא ידידה האינדיאני ג'ייקוב (טיילור לאוטנר), שאם טרם הבנתם משתייך לחבורת אנשי זאב ולא ממש מחבב ערפדים.

אם אהבתם את הסרט הראשון, קשה להאמין שתתאכזבו מההמשך, שככל הנראה יהיה עמוס גם הוא בקיטש רומנטי ודיאלוגים מגוחכים. פטינסון ימשיך לשבור לבבות, וסטיוארט תמשיך לייגע את הצופים עם משחקה האנמי.

את הסרט ביים כריס ווייץ ("מצפן הזהב"), לאחר שבמאית הסרט הראשון, קת'רין הארדוויק, עזבה את הסדרה בנסיבות לא ברורות. לחסרי הסבלנות מביניכם - הסרט השלישי צפוי לצאת לאקרנים כשבעה חודשים אחרי הסרט השני, ביוני 2010.

"ירח מולד" יצא לאקרנים בארצות הברית ב-20 בנובמבר 2009 .


אין תגובות: