יום שישי, 26 ביוני 2009

"כלתו של פרנקנשטיין" יעובד מחדש


סרטו הקלאסי של ג'יימס ווייל, "כלתו של פרנקנשטיין", עומד ללבוש צבע ולהתרענן בגרסה מחודשת, 74 שנים אחרי שהופיע לראשונה על המסך. יוניברסל וImagine פועלים במרץ להשלמת העיבוד המחודש .

"כלתו של פרנקנשטיין" , סרטו הקלאסי של ג'יימס ווייל, שיצא לאקרנים בשנת 1935, יקום בקרוב לתחייה כשאולפני יוניברסל וחברת ההפקות Imagine, ישלימו את ההכנות לצילומי הרימייק.

החברות נמצאות במשא ומתן עם הקולנוען ניל בורגר, שיכתוב ויביים את הקלאסיקה הזו, שהביאה למסך אימה מפלצתית. בורגר, שכתב וביים את "אמן האשליות", יכתוב את התסריט עם שותפו, דירק וויטנבון.

סרטו הקלאסי של ג'יימס וייל, בו כיכבו בוריס קארלוף כמפלצת ואלזה לאנצ'סטר ככלה, היה סרט המשך לסיפורו של "פרנקנשטיין" שהפציע על המסך ארבע שנים קודם לכן, ב-1931. המפלצת שנמצאת במנוסה מהקהל הזועם, חווה הרפתקאות שונות ומפצירה בפרנקנשטיין ליצור לו בת זוג.

זו אינה הפעם הראשונה שהרעיון להחיות את המפלצת וכלתה מתעורר בקרב היוצרים בהוליווד. לפני חמש שנים ביקשו שרי ספרינגר-ברמן ורוברט פולצ'יני, שכתבו את התסריט ל"אמריקן ספלנדור", להחיות את הסרט הקלאסי. הקונספט היה לצלם את הסרט בניו יורק של ימינו, עם אישה שמתה וחוזרת לחיים. גם ג'ייקוב אסטס, מי שכתב את הספין אוף ל"ספיידרמן" – "ונום", ביקש בשלב מסויים להחיות את המפלצת.

ב-1985 הופיעה על המסך גרסה מחודשת של "הכלה", בכיכובם של סטינג וג'ניפר בילס, הסרט לא צלח את המבקרים ואת הקהל. "אלים ומפלצות", סרטו של ביל קונדון מ-1999, ניסה גם הוא להחיות את הסיפור, על ידי שימוש באוטוביוגרפיה של ווייל לצד קליפים מקוריים מהסרט ויצירה מחודשת של הכלה עצמה.
מקור: Risky Biz Blog

אין תגובות: