יום חמישי, 25 ביוני 2009

טריילר חדש: לסרט "2012" סוף העולם מגיע


רולנד אמריך אלוף סרטי האסונות, במאי ששיאו המקצועי היה פיצוץ הבית הלבן בסרטו "היום השלישי" מ-1996. אמריך הפך עם השנים לקולנוען שהתמחותו העיקרית היא בימוי אסונות - בין אם הכוונה לאסונות שפוקדים את העולם ("היום שאחרי מחר", "היום השלישי") או אסונות קופתיים שפוקדים את בתי הקולנוע ("10,000 לפנה"ס").

בנובמבר ייצא סרטו הבא של אמריך, "2012", שכל-כולו מתמקד באסונות שפוקדים את המין האנושי בזה אחר זה. כדורי אש נופלים מהשמיים, רעידות אדמה, שטפונות ואפילו הבית הלבן שמתמוטט כאן שוב - נראה שאין סרט מתאים יותר לידיו האמונות של אמריך. והכל קורה כמובן בשנה שבה חזו בני המאיה שהעולם יגיע לקיצו - 2012 למקרה שלא ידעתם.

בסרט מככבים בין היתר: ג'ון קיוזק (שכיכב במותחן "1408"), ת'נדי ניוטון, וודי הארלסון, אמנדה פיט וגם דני גלובר בתפקיד הנשיא.
פיט תגלם את גרושתו של ג'ון קיוזאק שהתחתנה לא מכבר עם אחד מעשירי העולם.קיוזאק מצידו יגלם דמות של גבר שמנסה להחזיר את החיים אחרי הגירושים למסלולם, מחזיק בחלום להיות סופר ובו בזמן חי מנהיגות לימוזינות.

האם האסונות של אמריך יכבשו את הקהל או שמא יזכה הבמאי לגורל דומה לזה של המין האנושי בסרטו? את זה נדע רק ב-13 בנובמבר כאשר הסרט יצא לאקרניים.

מומלץ לצפות בטריילר באיכות HD באתר:
Yahoo


תגובה 1:

ak82 אמר/ה...

כל זה שטויות!! כמו שאמרו שסוף העולם יהיה בשנת 2000!! יאללה, אנשים נראה לי משתגעים מכל דבר שאומרים.. פותחים אתרים... 2012 סוף העולם