יום שישי, 12 ביוני 2009

נבחר התסריטאי לגרסה המחודשת של "זיכרון גורלי"

לפני מספר חודשים דיווחנו כאן לראשונה על כוונתם של אולפני קולומביה להפיק גרסה מחודשת ל"זיכרון גורלי" ("Total Recall"), סרטו של פול ורהובן מ-1990, שהפך לאורך השנים לאחד מסרטי הפולחן הגדולים בז'אנר האקשן. משפטיו הבלתי נשכחים של ארנולד שוורצנגר תרמו כמובן לא מעט למעמדו של הסרט, אבל הסיכויים שמושל קליפורניה יופיע גם בסרט החדש שואפים לאפס.

ליהוקים, אם כן, עדיין אין - אבל תסריטאי כבר יש:
התסריטאי קורט ווימר נשכר לעבד מחדש את סרטו של פול ורהובן מ-1990, "זיכרון גורלי". הרקורד של ווימר לא כזה מדהים, בהתחשב בעובדה ששני סרטיו האחרונים היו "מלכי הרחוב" ו"אולטרה ויולט" (אותו גם ביים). טוב, יש לו גם את "שיווי משקל". (הסרט הזה שדומה ל"מטריקס")

כזכור, המקור התבסס בחופשיות על הסיפור הקצר של פיליפ ק. דיק מסופר על גבר בעתיד (ארנולד שוורצנגר), שחלומות על מאדים רודפים אותו, ומחליט "לצאת" לשם לחופשה שתנקה לו את הראש, בעזרת חברה שתשתיל במוחו זיכרונות חדשים ונעימים. אלא שזיכרונותיו האמיתיים מתחזקים וצפים על פני השטח, מה ששם את חייו בסכנה.

פרטים על הסרט החדש לא נחשפו בינתים, והוא תואר פשוט כ"עיבוד לזמננו", שזה משעשע בהתחשב בעובדה שהמקור התרחש כאמור, בעתיד. כמובן שלא סביר ששוורצנגר יקח איזה-שהוא חלק בסרט, וגם כנראה שלא ורהובן, שעובד על כמה פרויקטים, בינהם "The Surrogate".

מקור: The Hollywood Reporter

אין תגובות: