יום רביעי, 11 ביוני 2008

ערוץ סדרות הריאלטי חוזר לחברת הלווין: Yes Stars Real החל מחודש הבא




ביום ראשון, ה-13 ביולי, תעלה חברת הלווין yes ערוץ סדרות ריאלטי - yes stars real לתקופת הקיץ. מדובר בערוץ עונתי שהושק לראשונה תחת השם yes real בסוף שנת 2003 ופעל למשך 3 חודשים. לאחר מכן, שב הערוץ לשדר בקיץ 2004 - אך הפעם הוא חוזר תחת מותג ה-stars של החברה - כחלק ממשפחת ערוצי הסדרות.

עם השקת הערוץ החדש, yes חולשת היטב על תחום הסדרות ומציעה פרוטפוליו עשיר של תכנים טלוויזיוניים "סדרתיים" עם 3 ערוצי סדרות רכש (yes stars 123), ערוץ סדרות ישראליות (yes stars ישראלי), ערוץ סדרות בשידור הבחנה גבוהה (yes stars HD) וכעת ערוץ סדרות שכולן ריאלטי טהור (yes stars real). כמו כן, yes מחזיקה כיום בזכויות השידור של מרבית סדרות הרכש המובילות וגם המובילות פחות, למעט "אבודים" ו- "24", להיטים ששמורים כרגע אצל המתחרה.

בין התוכניות שצפויות להשתלב בערוץ החדש, ניתן למצוא את הישרדות 16: מעריצים נגד פייבוריטים, הרווק 12 (בתמונה), המירוץ למיליון 12, יורדים בגדול 5, מטבחי הגיהנום 4, אני אוהב את ניו-יורק 2, טעם האהבה 3. נדגיש כי מדובר בגירסאות הרכש האמריקאיות - הרי שחלק מהפורמטים מופקים ומשודרים גם בישראל - כדוגמת הישרדות ויורדים בגדול של ערוץ 10, מטבחי הגיהנום של קשת (מוכר אצלנו בשם "המטבח"), המירוץ למיליון בקרוב ב"רשת". וכמובן, איך אפשר בלי "פרדייז הוטל" הפרובוקטיבית שחוזרת לעונה 2.

ב-yes מציינים כי בערוץ יעלו גם תוכניות חדשות כדוגמת "פוליגרף: רגע האמת" - תוכנית, המשודרת בארה"ב ברשת FOX ובאנגליה בגירסה מקומית בערוץ iTV, בה המתמודדים נשאלים כ-50 שאלות לפני התוכנית, המאומתות באמצעות מכונת אמת - פוליגרף. במהלך התוכנית, נשאלים המתמודדים 21 שאלות חושפניות יותר יותר מתוך ה-50 ואלו נדרשים להשב בצורה כנה. מתמודד שסירב להשיב לשאלה או ששיקר, יאבד את כספי הזכייה, אותו הוא מרוויח עם ההתקדמות בשאלות. המתמודד שהשיב לכל 21 בשאלות בכנות זוכה ב-$500,000.

תוכנית חדשה נוספת היא "סלברטאים בגמילה" שמקורה בערוץ VH1, המגיעה אלינו לערוץ החדש, היא פשוט ככה - תוכנית לסלבריטאים בגמילה. דר. דרו מקבל אליו למרכז הגמילה 8 סלברטאים כדוגמת דניאל בולדווין ("הסופרנוס"), מארי קארי (שחקנית פורנו), צינה (מתאבקשת מקצועית לשעבר), גסיקה סיארה (מתמודדת עבר ב"אמריקן איידול") ומטפל בהתמכרויות שלהם לסמים ולאכוהולו בלייב, במשך 10 פרקים של 60 דקות כל אחד.

ערוץ yes stars real ישודר "כל הקיץ" 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. בחברה לא מסרו לכמה זמן יופעל הערוץ הפעם מלבד העובדה שהוא ישודר בעונת הקיץ, אך סביר להניח ששידורו יסתיים באזור סוף אוגוסט - תחילת ספטמבר לכל היותר. שידורי הפריים-טיים עם הסדרות החדשות, יחל בשעה 21:45 (בגלל הקהל הצעיר, שצופה בטלוויזיה בעיקר בשעות הערב והלילה המאוחרות) ויסתיים לאחר חצות. בסופי שבוע צפויים בערוץ לשדר מרתונים ושידורים חוזרים.

הערוץ צפוי להיות משודר באפיק 16, כאשר BBC Prime יעבור זמנית לאפיק 19 עד סיום השידורים. לא ברור אם הוא יהיה ללא תשלום, אך לפי ניסיון העבר הוא אמור להיות חינם לכל מנויי החברה או לפחות לבעלי ערוצי הסדרות. על שמדובר במסורת בלתי-עקבית, אין ספק שזה מהלך מבורך שמכניס משמעות חדשה לעולם הסדרות, יוצר בידול חדש לחברה ומבסס את מעמדה את החברה עוד בתחום החדש-ישן של עולם הסדרות (בדגש על רכש).


אין תגובות: