יום שבת, 28 ביוני 2008

לואיס לטייר יביים רימייק לפנטזייה הקלאסית 'Clash of the Titans'

נסמר מאולפני Warner Bros שהבמאי לואיס לטייר (שביים את 'הענק הירוק' שנמצא בימים אלו בקולנוע) יביים רימייק לסרט הפנטזיה הקלאסי Clash of the Titans ('התנגשות הטיטאנים').


הסרט המקורי משנת 1981 מספר על סיפור פנטזיה המיתולוגי, הארי האמלין כשגילם את דמותו של 'פרסאוס' ,ולורנס אוליבייה גילם את דמותו של 'זאוס'.

סיפור האלים המיתולוגי בין פרסאוס וזאוס: פרסאוס היה בנה של דנאה, אשר הייתה בתו היחידה של אקריסיוס מלך ארגוס. האחרון, מאוכזב מכך שלא היה לו יורש עצר, פנה לאורקל ושאל האם זה ישתנה. האורקל סיפר לו שיום אחד הוא ייהרג על ידי בנו של בתו. באותו זמן היא הייתה עדיין חסרת ילדים, ולכן החליט אקריסיוס לנעול אותה בחדר אטום מברזל, במטרה לשמור עליה כך. אולם זאוס (אל השמים, מטיל הרעם והברק) בא אליה בצורה של גשם של זהב, ועיבר אותה. לאחר זמן קצר, ילדם פרסאוס נולד.

ברימייק ל'התנגשות הטיטאנים' - יהיה מסופר על הקרב בין האל פרסאוס במפלצת המים המיתולוגית "המדוזה" - אחת משלוש הגורגונות אשר שערן היה נחשים וכל הרואה אותן הפך לאבן ונגד המפלצת קראקן (Kraken)- יצור ימי מיתולוגי, הלקוח מתוך המיתולוגיה הנורבגית. נאמר שהקראקן מתגורר סמוך לחופי נורבגיה ואיסלנד, ומתואר כיצור ענקי ומרושע, דומה לדיונון או לשילוב של תמנון וסרטן. בפולקלור הוא הופך ומטביע ספינות- גם הגדולות ביותר- ואוכל את צוות המלחים בעזרת זרועותיו הרבות. לעתים הוא יוצר מערבולות מים במקום ממנו הוא מגיח. כל הקרב הזה נעשה במטרה להציל את הנסיכה אנדרומדה (אישתו של פרסאוס).

בסרט הקלאסי מקורי האפקטים היו בסייסים מאוד ... אם אפשר לקרוא לזה אפקטים בימינו .
האפקטים ברימייק יהיו ברמה מאוד מתוחכמת שתילקח מהסרט '300'.

על כתיבת הרימייק אחראי לורנס קאסדן שהיה אחראי ל"שודדי התיבה האבודה" ו"מלחמת הכוכבים"

אין תגובות: