יום רביעי, 4 ביוני 2008

"החיים על פי נד": הכי נצפית מסדרות הרכש



מסקר טלוויזיה שערך האתר AOL עולה כי "החיים על פי נד" היא הסדרה החדשה הכי נצפית. אחריה, במקום השני, סדרת הנוער ההורמונלית "אחת שיודעת"


על פי סקר טלוויזיה של האתר AOL שנערך אתמול (ג'), כבשה הסדרה "החיים על פי נד" (המשודרת ב-yes), את המקום הראשון. הסדרה, העוסקת בקונדיטור צעיר בעל היכולת ההזויה והבעייתית להעיר את המתים בעזרת מגע בלבד ולהחזירם למצבם הדומם בעזרת מגע נוסף, נבחרה לסדרה החדשה הטובה ביותר על ידי 24% ממשתתפי הסקר, וייאמר לזכותה שגם רוב מבקרי הטלוויזיה הסכימו עם בחירת הצופים.


למקום השני הגיעה, כמה לא מפתיע, סדרת הנוער ההורמונלית של CW, "אחת שיודעת" (המשודרת ב-HOT), עם 20% מתוך 1.4 מיליון נשאלים.


באופן תמוה, דווקא "The Big Bang Theory", הסדרה הקומית מבית CBS והיוצר של "שני גברים וחצי",
הגיע למקום השלישי, בעוד "Chuck" החביבה של NBC, על גיק שהופך לסוכן חשאי, ו-"Terminator: The Sarah Connor Chronicles" המושקעת של Fox, המתארת את המשך עלילותיה של שרה קונור מ"שליחות קטלנית", הגיעו רק למקום הרביעי.



מוזר אף יותר לגלות כי "סמנתה מי?" של ABC (שמשודרת ב-yes) בכיכובה של כריסטינה אפלגייט ("נשואים פלוס"), והוגדרה על פי מדד נילסן כסדרה החדשה הכי נצפית עם 11.4 מיליון צופים בממוצע, לא הצליחה להגיע אפילו לחמישייה הפותחת בסקר של AOL.

אין תגובות: