יום שלישי, 24 ביוני 2008

דו''ח שוברי קופות - 22.6.08 ,סטיב קארל מביס את מייק מירס

הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה''ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד היום, במיליוני דולרים.


1. Get Smart - 39.2 (39.2)



כ'שחק אותה סמארט', הוא גרסה קולנועית של סדרת טלויזיה משנות השישים.

סטיב קארל אטום הפנים בתפקיד הסוכן מקסוול סמארט, ואן הת'אוויי בתפקיד סוכנת 99 המוכשרת הרבה יותר. בעולם אין מחסור בפארודיות על מרגלים, עם או בלי בדיחות ג'יימס בונד, ועל פי הביקורות, הסרט ככה-ככה. הוא הכניס 39 מיליון דולר - זה אמנם הסכום הנמוך ביותר למקום הראשון מאז תחילת מאי אבל זה מוצלח מאוד ואפילו מעל לציפיות עבור קומדיה צנועה יחסית כזו, וזאת לעומת 'מבול של צרות' מהשנה שעברה שלא הצליח.


2. Kung Fu Panda - 21.7 (155.6)

3. The Incredible Hulk - 21.6 (96.5)
אחרי פתיחה טובה, 'הענק הירוק' מידרדר. הוא הכניס השבוע 21.5 מיליון דולר, שהם נפילה של 61 אחוזים מהשבוע שעבר.


4. The Love guru - 14.0 (14.0)


מייק מאיירס. אחרי שלושה סרטי 'אוסטין פאוורס' מצליחים, וכיכוב מאחורי הקלעים בסרטי 'שרק'.

מאיירס החליט לעשות סוף סוף משהו חדש, ועשה סרט שמבוסס על דמות חדשה - הגורו פיטקה, אליל היחסים והסקס, שעצה שלו שווה זהב.
פיטקה, חוזר לארה"ב ארץ מולדתו משארם שבהודו כשהוא גורו מדופלם במטרה להכנס לעסקי הניו-אייג'. יכולתיו המיוחדות עומדות בפני מבחן חשוב כשהוא מנסה לעזור לשחקן ההוקי דרן רואנקו (רומני מאלכו) להשיב אליו בחזרה את אשתו המוזרה שנטשה אותו. אך המשימה קשה לאחר שמסתבר שאשתו מנהלת רומן עם ג'קוס גראנד (ג'סטין טימברלייק), הכוכב הגדול של אל.איי קינגס, היריבה המושבעת בליגת ההוקי.
אז הוא הפסיק להגיד ''גרובי בייבי'', אבל כל השאר נראה די אותו הדבר - אותו סוג של בדיחות, ואותם פרצופים למצלמה. זה מייק מאיירס, עד כמה הוא כבר יכול להיכשל?


5. The Happening - 10.0 (50.3)
'ביום שזה יקרה' הצליח בשבוע שעבר לעבוד על מספיק אנשים כדי להגיע להכנסות של 30 מיליון דולר. רוב האנשים האלה יצאו עצבניים, ודרשו מהחברים שלהם להבטיח להם לעולם לא ללכת לסרט המעפן הזה.


6. Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull - 8.4 (290.8)
7. You Don't Mess with the Zohan - 7.2 (84.1)
8. Sex and the City - 6.5 (132.4)
9. Iron Man - 4.0 (304.8)
10. The Strangers - 1.9 (49.6)



בשבוע הבא: שני סרטים מאוד מסקרנים: 'וול-E' של פיקסאר, שיבהיר סוף סוף האם הוא ניסוי מוזר שייכשל בקופות או הלהיט הגדול ביותר של פיקסאר אי פעם, ו'מבוקש', סרט האקשן המופרך עד מגניבות עילאית עם אנג'לינה ג'ולי, שלהבמאי הרוסי ההוא שעשה את 'משמרת לילה'.

אין תגובות: