יום רביעי, 18 ביוני 2008

דו''ח שוברי קופות - 15.6.08 , הענק הירוק מביס את הפנדה

הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה''ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד היום, במיליוני דולרים.

1. The Incredible Hulk - 54.5 (54.5)

'הענק' שיצא בשנת 2003, בבימויו של אנג לי ובכיכובו של אריק באנה, היה כישלון.
הפעם בסרט 'הענק הירוק' כל השחקנים הראשיים והבמאי הוחלפו, הענק עבר עיצוב מחדש והמפיקים התעקשו שהפעם מדובר באקשן נטו, בלי בלבולי שכל או אפקטי קומיקס ביזאריים. אדוארד נורטון משחק הפעם את ברוס באנר, ליב טיילר מחליפה את ג'ניפר קונלי, ולואי לטרייה, שעשה את סרטי 'המשלח' המלאי אקשן, הוא הבמאי. ובכל זאת, לאור מידת האהבה לה זכה הענק הראשון, היו שאמרו שזו טעות גדולה מצד מארוול בכלל לעשות עוד סרט כזה.
רוב המבקרים דווקא נהנו מהסרט, מארוול הצליחו להציל את הסדרה מהאשפתות, ולסרט הבא בסדרה כבר יהיו חיים הרבה יותר קלים .


2. Kung Fu Panda - 34.3 (118.0)
'קונג פו פנדה' יורד למקום השני אבל עם סכום מכובד .


3. The Happening - 30.5 (30.5)


יום שזה יקרה' - מ. נייט שמלאן היה פעם במאי נערץ שכולם חיכו לסרט הבא שלו, ותוך כמה שנים הוא הפך, איך לפחות טוב, סרטו האחרון 'נערה במים' היה גרוע. הפעם הוא הצליח לעשות את זה ולחזור לעצמו, זה השתלם מסחרית אבל עדין לא כולם אהבו את הסרט החדש. 'The Happening' ('ביום שזה יקרה'), שיצא גם בארץ במקביל, הוא הסרט החדש של שמלאן, והטריילרים המסקרנים הצליחו להביא אותו לפתיחה של 30 מיליון דולר. זה אמנם לא קרוב לימי התהילה שלו, עם 'סיינס' (60 מיליון) או 'הכפר' (50 מיליון), אבל זה הרבה יותר טוב מהאסון של 'נערה במים' (18 מיליון).
'ביום שזה יקרה' מקבל ביקורות איומות - עוד יותר, אפילו, מ'נערה במים'. בסקרי דעת קהל בקרב אנשים שיצאו מהסרט הוא הגיע בערך לרמת הפופולריות של איידס. פעם, כששמלאן היה ידוע כאיש הטוויסטים, העיתונאים שכתבו על הסרטים שלו התבקשו שלא לגלות את הסוף. שמלאן כבר מזמן לא עושה סרטים עם טוויסט, וכיוון שהדבר הכי מפתיע בסרט קורה 20 שניות אחרי כותרות הפתיחה, העיתונאים התבקשו להסגיר כמה שפחות על העלילה באופן כללי.



4. You Don't Mess with the Zohan - 16.4 (68.8)
5. Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull - 13.5 (275.3)
6. Sex and the City - 10.2 (119.9)
7. Iron Man - 5.1 (297.4)
8. The Strangers - 4.1 (45.4)
9. The Chronicles of Narnia: Prince Caspian - 3.0 (131.7)
10. What Happens in Vegas - 1.7 (75.8)




בשבוע הבא, שתי קומדיות חדשות 'שחק אותה סמארט', רימייק לסדרת טלויזיה עם סטיב קארל ואן האת'וויי, ו'לאב גורו' עם מייקל מאיירס אבל בלי אוסטין פאוורס. מעניין איך זה יעבוד לו. :)

אין תגובות: