יום שלישי, 17 ביוני 2008

"ארץ קשוחה": זכה בפרס 'הקמפיין הטוב של השנה'


סרטם של האחים כהן, שזכה בפרסי האוסקר לסרט, לתסריט ולבימוי הטוב, זכה בפרס "הקמפיין הטוב של השנה" בטקס פרסי ה-Key Art שמכבד את הפוסטרים, הטריילרים ושאר המוצרים השיווקיים שמתלווים לכל סרט


הסרט "ארץ קשוחה" שזיכה את האחים כהן בפרסי הסרט הטוב, התסריט הטוב והבימוי הטוב בטקס פרסי האוסקר האחרון, הוסיף פרס נוסף לאוסף ההולך ומצטבר.

בטקס ה-Key Art שנערך ביום שישי האחרון בלוס אנג'לס, קיבל הסרט גם את פרס הקמפיין הטוב ביותר, על השיווק והפרסום שליוו את צאתו של הסרט.

טקס ה-Key Art מתמקד בפרסום, במוצרים ובעיצוב השיווקי המלווה סרטים בצאתם לאקרנים. הפרס לקמפיין הטוב מתייחס לכלל החומרים ששימשו את מערך יחסי הציבור של הסרט כאשר היה עליו לקדמו. פאנל של יוצרי קולנוע – ביניהם הבמאים קווין סמית' ודיוויד פינצ'ר – בחר בסרט כמצטיין בתחום זה. מערך יחסי הציבור של "ארץ קשוחה" זכה גם בפרסים נקודתיים עבור הטריילר הטוב והגרפיקה הטובה ביותר.

"משפחת סימפסון – הסרט" ו"300" זכו גם הם בפרסים במהלך הערב. "משפחת סימפסון" זכה בארבעה פרסים ביניהם עיצוב אתר האינטרנט הטוב ביותר. הסרט "300" זכה בפרס על חשיפה טלוויזיונית ומודעות הפרסום שליוו את הסרט.

בין הזוכים הנוספים גם "ג'ונו", "רטטוי" ו"כוורת בסרט".

אין תגובות: