יום חמישי, 5 ביוני 2008

"עמוק באדמה" חוזרת


העונה החמישית של הסדרה זוכת פרס האמי וגלובוס הזהב תוקרן החל מיום ג' הקרוב. בעונה החמישית והאחרונה של הסדרה המורבידית, מגיע סיפורה של משפחת פישר וחייה הקודרים לסיום דרמטי


לשמחת מעריצי "עמוק באדמה" תשודר העונה החמישית והאחרונה של הסדרה בקשת החל מיום ג' הקרוב.

קשת שידרה בשנים אחרונות את כל עונות הסדרה, מעכשיו יוכלו המעריצים לחזור ולהתמסר לעלילות משפחת פישר המורבידית שתופיע על המסך ב-23:30 בלילה.

בעונה הרביעית מגלה נייט (פיטר קראוזה) על הרומן שניהלה ליסה לפני שהלכה לעולמה. אחרי עימות עם גיסה, שבמהלכו מתגלה כי רצח את ליסה, הגיס מתאבד. ברנדה, לעומת זאת, הסכימה להצעת הנישואין של נייט. מצבו הנפשי המעורער של ג'ורג' (ג'יימס קרומוול) התגבר והוא סובל מסיוטים וחרדות. בתו מגי, נפגשת עם רות' (פרנסיס קונרוי המצוינת) ומספרת לה על מצבו של אביה.

עוד בעונה הרביעית: ונסה מחליטה לבקש גט מפדריקו, ראסל מופיע שיכור לפתיחת תערוכתה של קלייר (לורן אמברוז). לאחר שהוא מטריד את קלייר, בילי מתערב ועוצר אותו – גיבור הערב מקבל נשיקה מקלייר, וזה תחילתו של רומן. לבסוף, דיוויד מתלונן במשטרה על תוקפו וקית' מקבל הצעת עבודה כשומר ראש ראשי.

את קו העלילה הזה תמשיך העונה החמישית שתהיה גם האחרונה. בין היתר, רות' תיאלץ להתמודד עם מצבו של בעלה, נייט מנסה להתרגל לחיי הנישואין ודיוויד וקית' ינסו להקים משפחה.

"עמוק באדמה", מיום ג' ה-10 ביוני, 23:30, ערוץ 2

אין תגובות: