יום שבת, 14 ביוני 2008

היידן כריסטנסן מעוניין לככב בסרט ההמשך ל'ג'אמפר'



היידן כריסטנסן (ג'אמפר) מוכן לקחת חלק בסרט ההמשך לסרט "ג'אמפר" . על-פי כתב העת 'טורונטו סאן', היידן כריסטנסן אמר כי ישנם דיבורים סביב סרט המשך לסרט המדע הבדיוני ג'אמפר.

"אנחנו מדברים על זה" אמר היידן כריסטנסן. בנוסף, הוא הוסיף, " אני יודע שהם מנהלים את השיחות האלו, אני תמיד שומע עליהם". כאשר נשאל היידן כריסטנסן, אם הוא מוכן לחזור לככב בסרט ההמשך, הוא ענה בחיוב: "אההה...כן! ואני גם חושב שאני אחזור."

היידן כריסטנסן הוסיף גם כי במקור, ג'אמפר אמור היה להיות לטרילוגיית סרטים, המבוססים על הרומנים של סטיבן גולד. אבל הבמאי דאג לימן החליט ללכת בכיוון אחר אשר לא ממש קשורות לרומנים.

היידן כריסטנסן הוסיף כי "הוא ממש שמח שזוהי הולכת להיות כנראה (דגש על הכנראה) טרילוגיה. אני ממש שמח שהסרט הראשון הצליח, ואני שמח אם יעשו סרט שני. אבל משום מה ההפקה לא מזדרזת להתחיל".


היידן כריסטנסן הפך לכוכב עולה, הוא התחיל עם מלחמת הכוכבים ואז שתיקה של כמה שנים, הוא חזר ב-2007 לככב בסרט "התעוררות" המעולה ביחד עם ג'סיקה אלבה, ושנה אחרי ב-ג'אמפר שהוא מעולה ביחד עם השחקנית המדהימה רייצ'ל בילסון (שככיבה ב'נשיקה האחרונה' וכמובן בסדרה האו.סי) אז נקווה שגם היא תחזור אלינו לסרט ההמשך :)

אין תגובות: