יום שבת, 7 ביוני 2008

שבועות עם סרטי קווין סמית

קווין סמית הוא אחד היוצרים הייחודיים בעולם הקומדיות האמריקאי. הבמאי, שנולד וגדל בניו-ג'רזי, צילם את סרטו הראשון "מוכרים בלבד" במכולת השכונתית שבה עבד.

לאחר שהסרט הצליח מאוד וגרף פרסים בפסטיבלים ברחבי בעולם (קאן, סאנדנס ועוד) המשיך סמית ליצור סרטים, שבכולם מוזכרת ניו-ג'רזי בצורה זו או אחרת. מהר מאוד הם הפכו לסרטי קאלט שמצטיינים בהומור עצמי.

בשני 9.6 יערוך yes2 מחווה לבמאי וישדר משעות הצהריים את כל סרטיו, מסרט הביכורים שלו ועד להקרנת בכורה בלעדית של סרטו האחרון.




מוכרים בלבד 2 / 2 Clerks
דנטה וחבריו, אותם הכרנו בסרטו הראשון של קווין סמית -"מוכרים בלבד", חוזרים בקומדיית המשך.
בסרט זה דנטה ורנדל בני השלושים מתחילים לעבוד במסעדת מזון מהיר, אותה מנהלת בקי (רוסריו דוסון). במקביל דנטה מתחיל לתכנן עם ארוסתו את השלב הבא, אך רנדל לא כל-כך מתלהב מהרעיון.

שחקנים: בריאן אואלוראן ("מוכרים בלבד"), ג'ף אנדרסון ("מוכרים בלבד"), רוזריו דוסון ("חסין מוות", "עיר החטאים"), ג'ייסון מיוס ("דוגמה"), בן אפלק ("דוגמה"), ג'ייסון לי ("קוראים לי ארל")
במאי: קווין סמית, ארה"ב 2006

לאחר הקרנת הסרט, ישודר בהקרנת בכורה "An Evening With Kevin Smith 2: Evening Harder" סרט תיעודי קומי שמלווה את קווין סמית במהלך מפגשים עם מעריצים בלונדון וטורונטו.

מוכרים בלבד 2, יום שני 9 ליוני בשעה 22:00 (מוצאי חג השבועות)

הסרטים האחרים שישודרו באירוע:

"מוכרים בלבד" ("Clerks"), "עכברי הקניון" ("Mallrats"), "לרדוף אחרי איימי" ("Chasing Amy"), "דוגמה" ("Dogma") ו"ג'יי ובוב השקט מכים שנית" ("Jay And Silent Bob Strike Back").

אין תגובות: