יום רביעי, 11 ביוני 2008

דו''ח שוברי קופות - 8.6.08 ,הפנדה מביסה את אדם סנדלר

סוף השבוע הזה עם כניסה של שני סרטים חדשים, 'קונג פו פנדה' סרט האנימציה של הקיץ של דירמוורקס , והוקמדיה החדשה בכיכובו של אדם סנדלר 'אל תתעסקו עם הזוהאן'
'סקס והעיר הגדולה' שהיה שבוע שעבר במקום הראשון ירד למקום השלישי וכמו שאמרתי זה היה רק עניין של סוף שבוע אחד שהוא ירד מהפסגה.
עוד כמה סרטים שיצאו לאקרנים בסוף השבוע ולא נכנסו לעשרייה של שוברי הקופות: The Promotion ('הקידום') - קומדיה חביבה בכיכובו של שון ויליאם סקוט, והסרט 'מונגול' - אפוס היסטורי מרהיב שיצא בהפצה מצומצמת ואפילו יגיע לארץ .
-------------
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה''ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד היום, במיליוני דולרים.

1. Kung Fu Panda - 60.0 (60.0)

הפקה של אולפני 'דרימוורקס', את החיות בסרט מדובבים חבורה של כוכבים גדולים, כמו אנג'לינה ג'ולי, ג'קי צ'אן, דסטין הופמן, לוסי לו וסת' רוגן. ושאת התפקיד הראשי, של הפנדה, יעשה ג'ק בלאק .

מה אפשר להגיד על הסרט, סרט אנימציה ממוחשבת על חיות. בין השאר, פנדה. שנלחמות בקונג-פו.

המבקרים אומרים: שהוא מבדר וכיפי ונחמד לשבת בו וטוב לילדים וטוב להורים, והכי טוב לחובבי סרטי קונג-פו, שמקבלים קרבות מצוינים שבהם המשתתפים שנלחמים בסגנונות הקוף, הנמר, הנחש והגמל-שלמה הם באמת קוף, נמר, נחש וגמל-שלמה.

'קונג פו פנדה' הצליח בגדול. הוא פתח עם 60 מיליון דולר - הפתיחה הכי טובה לסרט אנימציה של דרימוורקס עד היום, חוץ מסדרת 'שרק'. בין השאר, ההצלחה שלו נובעת מתזמון מוצלח: סרטי הילדים שיצאו עד עכשיו הקיץ הזה איכזבו, ולפנדה יש עוד שבועיים תמימים לבלות בקופות בלי תחרות של ממש לפני ש'וול-E' של פיקסאר מגיע ולוקח לו את קהל המשפחות .



2. You Don't Mess with the Zohan - 40.0 (40.0)

'אל תתעסקו עם הזוהאן' קומדיה בכיכובו של אדם סנדלר. רוב הסרטים של אדם סנדלר זה תמיד קורה כך: סנדלר עושה קומדיה, אדם סנדלר מקבל ביקורות גרועות שלא מזיזות לאף אחד, ואדם סנדלר פותח עם 40 מיליון דולר.

ב'אל תתעסק עם הזוהאן' אדם סנדלר מגלם סוכן מוסד ישראלי (שלמד "קרב מגע"), שחלומו הוא להיות מעצב שיער.

כרגע הוא מביים את מותו כדי שיוכל להגשים את חלומו, להגר לניו-יורק ולהגשים את ייעודו כספר נשים.

בגלל ה''ישראליות'' של הסרט מופיעים בו כמה שחקנים ישראלים בתפקידים קטנטנים (עידו מוסרי), מה שבטח יהפוך את ההקרנות של הסרט בארץ להרבה העדה.


3. Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull - 22.8 (253.0)
4. Sex and the City - 21.3 (99.3)
5. The Strangers - 9.3 (37.6)
6. Iron Man - 7.5 (288.9)
7. The Chronicles of Narnia: Prince Caspian - 5.5 (125.8)
8. What Happens in Vegas - 3.4 (72.2)
9. Baby Mama - 0.8 (57.9)
10. Made of Honor - 0.8 (44.7)

בשבוע הבא, ייצא 'The Happening' ('ביום שזה יקרה') האפוקליפטי של מ. נייט שמלאן, גם הוא סרט עם בעיות תדמית. שמלאן שהביא לנו מותחנים מעולים: החוש השישי וסינס, אבל עם 'הכפר' הוא זייף, ו'נערה במים', הסרט הקודם שלו, היה כשלון מוחלט מכל בחינה, כולל מסחרית. 'ביום שזה יקרה' יחזיר אותו למסלול - או שלא את זה נדע בשבוע הבא .

תגובה 1:

Tzlil Tamuz אמר/ה...

טוב, סקס והעיר היה כ"כ גרוע, שלא פלא בפנדה מצויירת הביסה אותו בקופות. את אדם סנדלר ממש אוהבת, עוד מימי זמר החתונות... אחד מסרטי קומדיה לצפייה ישירה האהובים עליי בכל הזמנים. הלוואי שהיה עושה עוד סרטיי אייטיז כאלו!